Buborék Kaprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Buborék Kaprija

Post by daytona »

Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:

http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
:shock: :shock: :shock: wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Buborék Kaprija

Post by Bogyo28 »

daytona wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:

http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
:shock: :shock: :shock: wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Buborék Kaprija

Post by Tibi »

Bogyo28 wrote:
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...
lehet, hogy a régi szerszámokat vették meg ?
1980 Capri MK3
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Buborék Kaprija

Post by Bubor »

Eljött a napja annak, hogy újra útra keljen a GÉP! :ba:
Hála Geree mesternek!( szelepállítás , vezérműszíjcsere,összehangolás meg még egy listára való apróság, amire én nem is gondoltam...)

Sajnos az öröm nem tartott sokáig, kismanó költözött a blokkba :-(
Az olajban össze-vissza ennyi maszat ( lerakódás, korom?-hol a spén?, mert az olajszűrő is "tiszta")
A vezérműtengelyen semmi "szántás"

Nagyon gyanítom, hogy ebből motorfelújítás lesz :cry:
Attachments
kész.jpg
kész.jpg (45.97 KiB) Viewed 11876 times
maszat.jpg
maszat.jpg (103.25 KiB) Viewed 11876 times
szelep.jpg
szelep.jpg (56.38 KiB) Viewed 11876 times
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Buborék Kaprija

Post by Gáborka »

Őszinte részvétem,remélem nem nagy a baj.
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Buborék Kaprija

Post by Bubor »

Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?) :-(
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom :metla: ( majd egyszer... :-( )
Attachments
illetve ami lett belőle...
illetve ami lett belőle...
csapágy.jpg (51.04 KiB) Viewed 11821 times
az 1.3 könnyen kifért...
az 1.3 könnyen kifért...
A motor.jpg (51.56 KiB) Viewed 11819 times
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Buborék Kaprija

Post by Tibi »

Bubor wrote:Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?) :-(
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom :metla: ( majd egyszer... :-( )
az a csapágy nem semmi :shock:
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Buborék Kaprija

Post by szszaby »

Ennek már szép hangja lehetett.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Buborék Kaprija

Post by Bogyo28 »

ehhez képest a 3.8-ból ami nekünk kijött az szinte új... az 1.3 megy vissza is?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Buborék Kaprija

Post by Bubor »

Igen szép hangja volt, ha egy MTZ lenne örültem volna , hogy milyen szép egyenletesen kelepel :-)
ha nincs repedés, akkor marad ez a blokk.
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Buborék Kaprija

Post by Bubor »

Ugyan a motor még nincs meg, de sajnos a fékkel sem jutottam sokkal előbbre :-(

Első nyergeket Elnök úrtól kaptam ( hálás köszönetem ) - itt 54mm dugattyús lesz a gyári 48 mm helyett és a D241 tárcsa helyett is a D248mm -es
Viszont a hátsó traktushoz is hozzá szeretnék piszkálni, mert, ha már munkahengert veszek inkább egy kétdugattyúst építenék be az aszimmetrikus helyett. Ez persze hozza magával, hogy a D203x45 mm -es dob helyett mehetne fel egy D228x45 a hozzá tartozó betétekkel ( ilyen van az MK3-sokban )

DE : a kiindulási pont a fékalaplap-nagyon remélem, hogy felszerelhető a hídra...
Az a gondolat, hogy egy MK3-ból kibontásra kerüljön egy rendszer ( a kézifékkötél vezetése is módosul ) úgy látszik zsákutca ( Shark úr is inkább egyben adná a donorautót :ru: de nekem nem kell egy "kabát" csak a gombja... ), viszont szívesebben maradnék az autentikus dobfék mellett mint a tárcsásításnál.
Esetleg valakinek nincs ilyen megtartott darabja-darabjai?
Előre is köszönöm.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Buborék Kaprija

Post by driver »

Nekem maradtak darabok megnézem mi van.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Buborék Kaprija

Post by driver »

Sajnos dobfék alkatrészem nincs semmilyen, viszont komplett tárcsafék szett, konzollal együtt az van. (270mm
es féktárcsával) :-D
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Buborék Kaprija

Post by Bubor »

Nagyon köszönöm, hogy megnézted! :ru: ( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)

Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén :-(
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni :?: mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál ( bocsánat :Natalie-nál )becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámasz konstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával )
Last edited by Bubor on Sat Jan 17, 2015 4:26 pm, edited 1 time in total.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Buborék Kaprija

Post by White Shark »

Bubor wrote:Nagyon köszönöm, hogy megnézted! :ru: ( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)

Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén :-(
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni :?: mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámaszkonstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával, ha nagyon nem lenne alapjárat )
Ezt az alapjárat dolgot nem értem ,kifejtenéd?
Post Reply