Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by szszaby »

White Shark wrote:De a karter az a gyári elöl-hátul gumi ,középen parafa megoldás lett ,azon okból hogy elég sokat kellett egyengetnem mire felvette közel eredeti formáját.Ha pedig el is van csavarodva a paszta nem tölti ki úgy a teret mint egy majd három milliméteres parafa.
Pont e miatt kell a paszta. Ha a karter kalapálva van és nem egyenes sose lesz jó parafával, folyni fog.
A jó paszta kitölt 3mm is. Mint nálam is az ívnél, mert a gumi sincs benne.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

szszaby wrote:
White Shark wrote:De a karter az a gyári elöl-hátul gumi ,középen parafa megoldás lett ,azon okból hogy elég sokat kellett egyengetnem mire felvette közel eredeti formáját.Ha pedig el is van csavarodva a paszta nem tölti ki úgy a teret mint egy majd három milliméteres parafa.
Pont e miatt kell a paszta. Ha a karter kalapálva van és nem egyenes sose lesz jó parafával, folyni fog.
A jó paszta kitölt 3mm is. Mint nálam is az ívnél, mert a gumi sincs benne.
Remélem nem lesz igazad ,a két gumit alapból nem mertem kihagyni ,újak, puhák ,bejátszani is művészet ,de ezután adta magát az alácsúsztatott parafa ,összeeresztéseknél természetesen paszta . A blokk isten tudja hány évig volt jobbra -balra cincálva ,többszöri fennakadások nyomaival ,alsó része a hullámnál végig megrogyva ,lehetőség szerint eredeti méretre visszaállítva ,de már koránt sem néz ki úgy mint eredetileg.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

daytona wrote:
White Shark wrote:Rájöttem a gép titkára ! Van rajta egy olyan lehetőség a beállításra ,hogy autómata . :mrgreen:
:ba: :mrgreen: :ru:

Hogy mik vannak :lol: Csodálkoztam, hogy élesek a képek...
Azért ne kiabáljuk el ,ennek a gépnek lelke van ,(ha éles képe nincs is ) lehet még rossz napja ,akkor pedig megint kicseszik velem ,bár mint az említett példa mutatja ,az egyszerű paraszti ész mindíg diadalmaskodik a technika felett .Ez kb olyan mint kicsiny országunknak felzárkózni nyugat európához ,van pár év késés!
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Ma már mondhatom a blokkra hogy kész ,beépítésre előkészítve ,kivéve a motortartó bakok ,de az is meglesz a hétvégén ,képek holnap.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Még egy pici basz hiányzik ,a blokk oldaláról az a két oldalán kúpos olajnyomás adapter ,talán 14-15 ös kulcsnyílással ,amire rátekerem az olajnyomáscsövet ,megyek a keres rovatba.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Olajnyomás adapter ( közbetét )

Post by White Shark »

És így fog kinézni a motor.
DSCF3597.JPG
DSCF3597.JPG (112.41 KiB) Viewed 9859 times
DSCF3598.JPG
DSCF3598.JPG (110.78 KiB) Viewed 9859 times
DSCF3599.JPG
DSCF3599.JPG (113.82 KiB) Viewed 9859 times
DSCF3600.JPG
DSCF3600.JPG (104.63 KiB) Viewed 9859 times
DSCF3601.JPG
DSCF3601.JPG (115 KiB) Viewed 9859 times
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Tibi »

Fasza. Sárga elfogyott ?
1980 Capri MK3
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Van három légszűrőházam ,de nem tudom melyik a gyári ,meg tudná mutatni valaki melyik fajta a rávaló .Ja pierburg karbi lett rárakva ,ovál a légszűrőház alja .
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Tibi wrote:Fasza. Sárga elfogyott ?
Rátapintottál a lényegre ,ez az a bizonyos "KŐLEVES" :mrgreen: Mindenki abból főz ami van a kamrában.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Tibi »

White Shark wrote:
Tibi wrote:Fasza. Sárga elfogyott ?
Rátapintottál a lényegre ,ez az a bizonyos "KŐLEVES" :mrgreen: Mindenki abból főz ami van a kamrában.
Tényleg szép a cucc, add meg neki azt a pici sárgát !
1980 Capri MK3
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Tibi wrote:
White Shark wrote:
Tibi wrote:Fasza. Sárga elfogyott ?
Rátapintottál a lényegre ,ez az a bizonyos "KŐLEVES" :mrgreen: Mindenki abból főz ami van a kamrában.
Tényleg szép a cucc, add meg neki azt a pici sárgát !
Most már tényleg nem vágom mit akarsz ezzel a sárgával ,fehér a karter ,fekete a blokk,fehér a szívósor ,most egy fekete légszűrőház jön ,de ez a sárga nincs képbe ,ha csak szivatni akarsz akkor bejött ,mert erősen elgondolkodtam mit is akarsz ezzel a sárgával ,ha csak nem a szivárvány színeivel szivatsz ,annyira nem giccs .(tudod mit dolgoztam én ezzel hogy ilyen legyen )A kék motortérben jól kéne mutatnia .Fejtsd már ki hogy megnyugodjak !
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Olajnyomás adapter ( közbetét )

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:És így fog kinézni a motor.
minden jó motorra kell a műhelykék!!! :pia: :metla: :metla: :metla:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Tibi »

White Shark wrote:Fejtsd már ki hogy megnyugodjak !
érdekes, hogy nem bassza ki a szemed a zsír új motoron a retkes olajpálca füle.
1980 Capri MK3
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Tibi wrote:
White Shark wrote:Fejtsd már ki hogy megnyugodjak !
érdekes, hogy nem bassza ki a szemed a zsír új motoron a retkes olajpálca füle.
Mindenre gondoltam de arra nem hogy ezekből a képekből kiveszi valaki hogy az még a gyári ,visszanéztem párszor de ez a részlete az én szememnek nem kivehető.Kétségtelen ,pálcacső felújítva ,de a pálca nem ,korrigálni fogom eme észvesztő hanyagságom ,belátható időn belül beszerzem az áhított citromsárga színt,mert hát egy felújítás minősége a részletekben lakozik ,köszi hogy felhívtad rá a figyelmem !
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Tibi »

White Shark wrote: Mindenre gondoltam de arra nem hogy ezekből a képekből kiveszi valaki hogy az még a gyári ,visszanéztem párszor de ez a részlete az én szememnek nem kivehető.Kétségtelen ,pálcacső felújítva ,de a pálca nem ,korrigálni fogom eme észvesztő hanyagságom ,belátható időn belül beszerzem az áhított citromsárga színt,mert hát egy felújítás minősége a részletekben lakozik ,köszi hogy felhívtad rá a figyelmem !
Minden szavad arany. Örülök, hogy segíthettem :mrgreen:
:pia:
1980 Capri MK3
Post Reply