Capri Mk1 - Kapeti

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Bogyo28 »

Kulcs témában én javaslom:

http://www.aranykulcs.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Birdhaus kolléga egyébként ott dolgozik, évek óta járok oda, de csak most a napokban szembesültem a ténnyel. :mrgreen:

nekem csináltak már zár alapján kulcsot, vagy volt olyan is hogy vittem a kulcsot, meg egy másik zárat, mivel az eredeti széthullott, és megcsinálták a zárat hogy jó legyen bele az eredeti kulcs, nem lett többkulcsos az autó. nem filléres a művelet, de profi meló, és még White Shark kolléga is érdekesen nézne, hogy ezt a zárat már nem nyitja az összes kolléga kulcsa...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by White Shark »

Nem lepődök meg ,de majd aki zárat vagy kulcsot csináltat az igen ,nemrég csináltattam egy terepjáróhoz három zárat egy kulcsot ,potom 20 pénz volt ,egyszerű mezei kulccsal , zsebbe !És ne egy nagyon drága verdára gondolj ,egy Hunyadi Gallopper volt .Szóval itt is csinálnak zárat, kulcsot ,de inkább maradok a kopottnál ,indít , zár , kicsit lötyög ,jó így .
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

http://www.restore-a-ford.co.uk/NM_Mk1GXL.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Az enyémet legalább nem kell ennyire szétvágni... Remélem... :-D
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by White Shark »

Azt a javítóelemet amit ezek használnak ,még az életbe nem láttam ,pedig az "A" oszlop mindíg javítós ,és párszor egyszerűbb lett volna ha nálunk is van ,mint pótolgatni ,szabni .Az oszlop ráadásul dupla ,és a hozzáférés is szar.Viszont ha a préselése és az anyagvastagsága is olyan mint a már ismert többi utángyártott javítóelem ,akkor jobban járok ha továbbra is a rég megszokott foltozós módszerrel ,legalább egyes anyagból csináljuk tovább .
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

Van egy másik kasznim, amit kaszabolhatok, remélem az fog segíteni... :-?
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

A jobb első csücskénél kezdtem meg a toldozást-foldozást.
A lámpatartó keret felső része hiányzott, ezt pótóltam.
Attachments
P1000402 (Medium).JPG
P1000399 (Medium).JPG
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by daytona »

Szep munka! Latom Te is vegigvarrod.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

Kérdés...
Olvasgattam kasznijavítgatás témakörben.
Két jó oldalt találtam:
http://www.cardomain.com/ride/3313458/1969-ford-capri/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restore-a-ford.co.uk/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Namost, ők ahol kellett, elég jól szétszedték. A szélvédő előtti kopoltyús lemezt és a hátsó szélvédő mögötti
szintén kopoltyús lemezt levették, hogy alatta is lehessen rozsdátlanítani és alapozni. Szívem szerint én is levenném,
de félek tőle, annyi ponthegesztést lefúrni, hogy több kár keletkezik mint haszon.
Vélemény?

És még valami... Tegnap a szívroham kerülgetett, mert lecsúsztam az eBay-en egy pár üvegszálas sárvédőről.
Smith & Deakin nevű cég gyártja, az új ár kb negyedéért hozzájuthattam volna, de a technika közbeszólt.
OT szempontból a műanyag sárvédő felejtős? Végülis ha jól fel van téve, akkor csak a hangja más... :roll:

Köszi előre is...
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Bogyo28 »

Kapeti wrote:Kérdés...
Olvasgattam kasznijavítgatás témakörben.
Két jó oldalt találtam:
http://www.cardomain.com/ride/3313458/1969-ford-capri/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restore-a-ford.co.uk/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Namost, ők ahol kellett, elég jól szétszedték. A szélvédő előtti kopoltyús lemezt és a hátsó szélvédő mögötti
szintén kopoltyús lemezt levették, hogy alatta is lehessen rozsdátlanítani és alapozni. Szívem szerint én is levenném,
de félek tőle, annyi ponthegesztést lefúrni, hogy több kár keletkezik mint haszon.
Vélemény?

És még valami... Tegnap a szívroham kerülgetett, mert lecsúsztam az eBay-en egy pár üvegszálas sárvédőről.
Smith & Deakin nevű cég gyártja, az új ár kb negyedéért hozzájuthattam volna, de a technika közbeszólt.
OT szempontból a műanyag sárvédő felejtős? Végülis ha jól fel van téve, akkor csak a hangja más... :roll:

Köszi előre is...
Mi mindkét MK2 escorton lefurtuk a dolgokat Ádámmal és Tibivel, én mindenképpen azt tenném nálad is. max egy ponthegesztés lefúrót kell venni ha nem akarsz egy sima furóból köszörülgetni, annyit megér, és legaláb hozzáférsz mindenhez.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by adam »

Bogyo28 wrote:
Kapeti wrote:Kérdés...
Olvasgattam kasznijavítgatás témakörben.
Két jó oldalt találtam:
http://www.cardomain.com/ride/3313458/1969-ford-capri/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restore-a-ford.co.uk/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Namost, ők ahol kellett, elég jól szétszedték. A szélvédő előtti kopoltyús lemezt és a hátsó szélvédő mögötti
szintén kopoltyús lemezt levették, hogy alatta is lehessen rozsdátlanítani és alapozni. Szívem szerint én is levenném,
de félek tőle, annyi ponthegesztést lefúrni, hogy több kár keletkezik mint haszon.
Vélemény?

És még valami... Tegnap a szívroham kerülgetett, mert lecsúsztam az eBay-en egy pár üvegszálas sárvédőről.
Smith & Deakin nevű cég gyártja, az új ár kb negyedéért hozzájuthattam volna, de a technika közbeszólt.
OT szempontból a műanyag sárvédő felejtős? Végülis ha jól fel van téve, akkor csak a hangja más... :roll:

Köszi előre is...
Mi mindkét MK2 escorton lefurtuk a dolgokat Ádámmal és Tibivel, én mindenképpen azt tenném nálad is. max egy ponthegesztés lefúrót kell venni ha nem akarsz egy sima furóból köszörülgetni, annyit megér, és legaláb hozzáférsz mindenhez.
Mondjuk nálunk az a szerencse h escorthoz lehet venni új rácsot ha nagyon megrongálódna ;-)

OT szempontból szerintem az üvegszálas sárvédő felejtős, de lehet gridoux tud pontosat mondani.
Meg olyan rémképeim vannak h mk3-nál nem véletlenül van fémből és nem csak azért mert az volt a raktárban.
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Tibi »

RS caprin a 2600 vagy 3100 nem míjanyag volt az első sárvédő ?
1980 Capri MK3
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

Köszönöm a válaszokat, és a segítséget, ismételten.
Szégyen, nem szégyen, annak ellenére, hogy naponta
15-20 CNC megmunkálóközpont és eszterga és mindenféle
forgácsolószerszám között dolgozom, de
nem láttam még ponthegesztés-lefúrót. Utánakérdeztem,
és gyorsan be is szereztem egy 8-asat.
Hát... Ez istenektől származó ajándék. Elég jó cucc.
Már az is megfordult a káoszban a fejemben, hogy majd ha végeztem
a donor autóval, viccből szétfúrom, és elemenként fölteszem
a padlásra... :mrgreen:
Attachments
IMG_20130529_212317 (Small).jpg
IMG_20130529_212317 (Small).jpg (24.8 KiB) Viewed 8318 times
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by daytona »

:lol: hat az eleg elvetemult otlet. Nekem a sierram kasznizasanal egy nap alatt elegem is lett a ponthegesztesek lefurasabol. Mondjuk nem volt ilyen speci furom az teny...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
gridoux
nemleszgondhasegítis
Posts: 143
Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskócz
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by gridoux »

adam wrote: OT szempontból szerintem az üvegszálas sárvédő felejtős, de lehet gridoux tud pontosat mondani.
Meg olyan rémképeim vannak h mk3-nál nem véletlenül van fémből és nem csak azért mert az volt a raktárban.
Szerintem is felejtős az üvegszálas, ugyanúgy elzavarnak vele, mint a lángnyelves matricával, az olajszivárgással, vagy az mp3 lejátszós rádióval.
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Bogyo28 »

Kapeti wrote:Köszönöm a válaszokat, és a segítséget, ismételten.
Szégyen, nem szégyen, annak ellenére, hogy naponta
15-20 CNC megmunkálóközpont és eszterga és mindenféle
forgácsolószerszám között dolgozom, de
nem láttam még ponthegesztés-lefúrót. Utánakérdeztem,
és gyorsan be is szereztem egy 8-asat.
Hát... Ez istenektől származó ajándék. Elég jó cucc.
Már az is megfordult a káoszban a fejemben, hogy majd ha végeztem
a donor autóval, viccből szétfúrom, és elemenként fölteszem
a padlásra... :mrgreen:
nem rossz dolog, és bár nem olcsó, de megéri beruházni rá. én ezzel szoktam kenni közben, hogy ne menjen ki az éle, mert elég szar lenne olyanra visszaköszörülni:

http://www.fetis.hu/format_ecoll_furool ... %C3%B3olaj" onclick="window.open(this.href);return false;

ez olcso cucc, és elég egy fél életre
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply