A project újraindul......

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: A project újraindul......

Post by Töcs »

:metla:
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: A project újraindul......

Post by stpetya »

Ez bizony istenkirály :burn: Gratula hozzá!
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: A project újraindul......

Post by levelboss »

Böszme jó! :smt023
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: A project újraindul......

Post by Árpi »

Ej de kellemesen röfög!!! :ru: :burnout:
Granada 1977 2.0i V6
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: A project újraindul......

Post by Bubor »

Nagyszerű, gratulálok, akkor most jöhet a papírmunka és az óvatos bejáratás :burnout:
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: A project újraindul......

Post by Dartonit »

Kösz mindenkinek. A beltér még sehogy sincs, csak az ülések, és a kábelek vannak a helyén, a hátsó futóművem sem valami fasza, de nem találok egylapos laprugót sehol, a mostaniba padig nem akarok szilentet cserélni. A hűtő is még csak az ideiglenes helyén van, ja, meg a fék nyomáspontja sem valami határozott ki tudja miért. Szóval lehet vele röfögtetni, és meggurítani egy kicsit, de még nem az igazi.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: A project újraindul......

Post by levelboss »

Van sejtés, hogy nagyjából milyen erős lesz a gép?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: A project újraindul......

Post by Dartonit »

levelboss wrote:Van sejtés, hogy nagyjából milyen erős lesz a gép?
Engem inkább a nyomaték izgat, de nem tudom pontosan mi fog kijönni ebből a kombóból.

Röviden:
- ez a blokk gyárilag 225 lovat és 380 Nm-t tud
- kapott egy Edelbrock karbit a hozzá való szívósorral (látványosan jobban veszi a fordulatot)
- felbővített SD1-es 4 a 2-be leömlők, dual 2.25 -ös rendszerrel és két Thrush Welded dobbal (Flowmaster klón)
- a karburálás enyhén dús, az előgyújtással még nem trükköztünk
- a hengerfejet nem csesztettem, túl drága mulatság

A Capri súlyával, és a Mustang híd 3.45-ös áttételével szerintem elég lesz. :burnout:
Bár 300 lóig viszonylag egyszerű a recept, egyenlőre a többi hiányosságra öszpontosítok. Az előző projekt is azért bukott meg, mert túl sokat akartam egyszerre.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: A project újraindul......

Post by Bogyo28 »

A kipuffnak ott lesz a vége ahol most van? csak azért kérdezem, mert a Pudvának volt ilyen egy darabig, és nem volt túl jó. Egyrészt nagyon sok zaj jött be, valamint ha álltál a lámpánál akkor bejött a kipuff gáz az ablakon.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: A project újraindul......

Post by Dartonit »

Bogyo28 wrote:A kipuffnak ott lesz a vége ahol most van? csak azért kérdezem, mert a Pudvának volt ilyen egy darabig, és nem volt túl jó. Egyrészt nagyon sok zaj jött be, valamint ha álltál a lámpánál akkor bejött a kipuff gáz az ablakon.
Igen, így terveztem hagyni. Sok amcsi vasnál láttam hasonló megoldást, és gondoltam ha nekik megfelel, teszüek egy próbát, így jóval kevesebb volt a macera vele. De majd még meglátom. Ha a fenti tünetek tényleg ennyire zavaróak lesznek, akkor kidugjuk hátra.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: A project újraindul......

Post by Dartonit »

Update:
Az autó végre műszakit kapott! :ba:
Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart :smt077

Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: A project újraindul......

Post by levelboss »

Gratula!!!

Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?

A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: A project újraindul......

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Update:
Az autó végre műszakit kapott! :ba:
Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart :smt077

Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.
dinamit meg janodob szerintem megfizethető ár/minöség viszonylatban
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: A project újraindul......

Post by Dartonit »

Bogyo28 wrote:dinamit meg janodob szerintem megfizethető ár/minöség viszonylatban
Dinamitot néztem, csak az árakról nem találtam konkrétat, de egy telefont megér, köszi.
levelboss wrote:Gratula!!!

Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?

A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...
A kipuffra már megvan a terv.
Igen, közrejátszik, hogy nincs végig vezeve, de nem olyan nagy mértékben. Mindegy, végig lesz vezetve, és beteszünk egy balanszcsövet is (H pipe), ez remélhetőleg sokat javít a dolgon. Ha mégsem, arra is kitaláltunk már valamit, úgyhogy a végén biztosan meg lesz oldva, csak a végösszeg változhat. :-D

100-as utazónál 2000-es fordulathoz kb 2.30 körüli végáttétel kéne, a mostani 3.45 helyett, ami bődületesen hosszú. A gyorsulás rovására menne, azt meg nem akarom. Tetszik, hogy ilyen agilis. A későbbi tervek szerinti módosításokkal pedig jóval forgósabb lesz a blokk, így csak az utazó sebességnél akarok alacsonyabb fordulatot, ezt pedig a t5-ös overdrive-ja tudja. Ráadásul egy csomó minden szól mellette, attól függetlenül is, hogy jóval erősebb. Hosszútávra jobb befektetésnek tartom.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: A project újraindul......

Post by Dartonit »

Végre sikerült találnom egy megfizethető kasznist, úgyhogy apróbb módosításokra újra műtőbe kerül.
Attachments
kasznishoz1k.jpg
kasznishoz2k.jpg
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Post Reply