Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Nagy vooot a kizsértés miiii ??
Remegetta kezsünk a'bittos :mrgreen:

Jó lett már végre legalább ?
Mostanra mar vegre ugy fest jo lett.

Döbbenetes mennyire mas lett az egesz auto.
A sper a szervo a BOB.
A hang az erő.
Felettébb elvezetes lett.
Meg vannak rajta munkálatok de mar reszt vesz a forgalomban.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Na helloka
Megint itt.
Hat megyegetunk lassan.
De mint varhato volt jonnek a gondok is.
Eleinte fura volt hogy zart rendszernél elegge kemenyre fujja a csöveket de gondoltam lehet ez a termeszetes
Aztan ma hajnalban megulta es elrepesztett egy csövet
S persze nem akármelyik et hat persze hogy att ami a bal hengerfej elejen található a legszoposabb helyen.
Tobb minden is felmerült.
Lehet a cso a gyenge.
De lehet hogy a zsir uj csinaltatott tomites sem valami jo mert a kiegyenlítő tartalyba meg ilyen barna habos szeru viz van
Nem olyan amikor az olaj meg a viz koalíciós kapcsolatot letesit es összeáll egy fosos trutymová hane. Viz az csak barna habos.
Tovabba magas a fogyasztas is.
Bar ezt egyenlore a termosztat nélküli létnek irom a rovasara mert szehenyke alig melexik 70 fokig.

Teendőim
Kiveszem a gyertyait megnézem nem e arulkodik valamelyik esetleg
Visszabontom a tetejét hogy hozzaferjek a kerdeses szopócső höz.
Majdmegprobalom kiváltani vagy beszerezni 1 et vagy hasonlót.
Ha a gyertyak nem arulkodnak akkor megyek igy meg egy pottyet hátha csak a szopócső a fos
De ha nem akkor bontas tovább es HF tomites csere.

Továbbá ezuton keresnék cossi termosztat ot
Valamint valaki megmondana a lehuzasi nyomaték sorrendjét. ?

Hat roviden itt tartunk.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

nekünk legutóbb a nem megfelelő hűtés :mrgreen: repesztette szét a csövet szerencsére még idejében. A 70 fokos gyógyfürdőből viszont nem ez jön le. Jó a műszer meg a gomba ?
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:nekünk legutóbb a nem megfelelő hűtés :mrgreen: repesztette szét a csövet szerencsére még idejében. A 70 fokos gyógyfürdőből viszont nem ez jön le. Jó a műszer meg a gomba ?
Sajnos teljesen jó
Tegnap hiaba valo kuzdelmet vivtam a szopócső kiváltására
Igy bekerült egy másik.
Utobb talaltam ilyenret a cromax nal
Szova cso beresz rendszer feltölt.
Motor indít.
Alig 3 perc alalapjaraton (hidegen) elegge nem szolidra fekemenyirette a vízcsöveket.
Tovabba feltűnően gyorsan melegedett.
Ugyhogy eselyes.hogy motorbontas következik.
Csak most azo tépelődöm hogy csinaltassak ujra HF tomitest vagy ne.
mert ez a mostani mint llatszik nem sikerült olyan jóra.
Egyenlore nyitott rendszerrel gurulgat meg a mai napon

Viszont nemi derű js akadt
Tegnap feltettem a BOBhoz valo legtomegmerő házat mert ügye BOB legtomegmerő van benne.
Es lam megkerultek a rejtegetett erőtartalékok.
Elvezetesen lehet vele radirolni , bar ennek a szomszedsag nem annyira orvendezett mint jómagam
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by daytona »

Anno a B4B, ami sima 2.9 V6 12v szintén forralt termosztát nélkül...bár a BOB valószínű más ilyen szempontból.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Hát itt valék megen.

Hat nem keves szopcsi aran de asszem kimondhato hogy mukodik .

A story vege vegul az lett hogy levettem a HF eket.
Mivel minden jel arra mutatott hogy fújja a rendszert.
Nem kis csalódás volt latni hogy a HF tomites eknek semmi bajuk.
Elvittem a szakmókus hoz aki szintugy nem vélt problemat talalni rajtuk.
De vegrelenul rendes volt mert megigerte hogy ha kerek akkor csinal nekem újakat.
De en azalatt elindultam egy masik vonalon.
Krisztiannal sokat beszélgettünk s ennek hatasara arra jutottam hogy osszeteszen Ajusa tomites el es meglatjuk mi is lesz.

Legalább is ezz volt az irany.
Beszereztem uj HF csavarokat is.
Amik mint kesobb kiderült 1, 2mm el voltak rovidebbek mint amiket a motorbol kivettem.
Eljott a nagy nap nekiláttam.
Hat nem volt egyszerű.
De korrekt tanulopenz volt asszem.
Ami hibat lehet azt elkövettem
Felcsereltem a feszítő ket.
Mivel egy alkatresz eltunk menet közben ahogy az lenni szokott igy az egesz műhelyt felforgattuk.
Lenyeg a lényeg a végére minden rendesen le lett huzva ahogy elő lett írva ahol kellet ott tomitettem.
Hajnali fel6ra indítható allapotba is került..
Inditomotorral igyekeztem oljajat juttatni a rendszerbe de az nem ugyanaz mintha jarna rendesen a motor.
Ezért amikorra vegre beindult eleg félelmetes hangja volt erre meg tett egy lapáttal hogy az olajnyomasmero testelelése nem lett visszakotve igy az ora folyton 0 át mutatott.
Engem mar epp az agyvérzés környékezett amikor a szomszédos OGRE szolidan megkért hogy hagyjuk abba mára
Ha meg szeretnenk az életben járni.
Igy engedtem a kérésének es kulonben is fáradt voltem OGRé t ölni
Igy hazakullogtam.
De cirka 4 ora mulva újraindításra kerult sor.
Pihentebb fejjel mar megtaláltam a testi hiányát az olajnyomasmero nek is.
S kozben a motor is szepen feltermelte az olajat s elcsitult.
Az ejszaka folyamán a termosztat problema is megoldasra került.
Egy lada Niva termosztat installácio formalyaban.
Csupan a vizcsovekkel kellet kicsit mahinalni mert kisse másfelé ereszti a vizet a lada termosztat.


Szumma szummarum:

Megszűnt a motor légtermelése
Melegen 80-85fokon üzemel.
Végre szaraz nem szivarog az olaj.
Es mintha nyomatekoltabb lenne.

Igy utolag tobbretű is lehetett a gond.
Nyulottak lehettek a HF csavarok
Helytelen volt a lehuzas.
De lehet hogy a kiegyenlítő tartály záró fedele nem engedte el a nyomást
Ez utóbbi is cserelve lett.

Tovabba fel lett gumizva
Elöl 197/50/r15 hatul 205/50r15 lett

Jelenleg uzemanyag teszt folyik
A 98ast imádja.
Ugy néz ki hogy hozni fogja a 10es fogyasztást.

Hat ismerkeduünk de csak jo dolgokat tudok mondani.
Roppant jo s meglepő szamomra hogy mennyi erő es tartalek rejlik
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

A 6 kis korsó ban.
Szokogatjuk kostolgatjuk egymást hogy mi jon előbb a sikoly vagy a csikorr.
De általában a kajan vigyort követi a nyikorgas.
S mivel a futómű is valtozott csupán az előnyére igy szinte újra kell tanulni vezetni az egesz kocsit.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Pudva »

Akkor "Örülünk Vincent"?! Remélem 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by szszaby »

Natalie Driver Gabe wrote:A 6 kis korsó ban.
Szokogatjuk kostolgatjuk egymást hogy mi jon előbb a sikoly vagy a csikorr.
De általában a kajan vigyort követi a nyikorgas.
S mivel a futómű is valtozott csupán az előnyére igy szinte újra kell tanulni vezetni az egesz kocsit.
Milyen futóműved van?
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

szszaby wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:A 6 kis korsó ban.
Szokogatjuk kostolgatjuk egymást hogy mi jon előbb a sikoly vagy a csikorr.
De általában a kajan vigyort követi a nyikorgas.
S mivel a futómű is valtozott csupán az előnyére igy szinte újra kell tanulni vezetni az egesz kocsit.
Milyen futóműved van?


FORDított kitamasztott.
Csak most beepult egy scorpio kormanyszervo is .
Es feletebb jol iranyithato s erzekeny lett a dolog
Es persze vegre speer
Zille
kopasz
Posts: 3
Joined: Thu May 17, 2012 10:05 am

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Zille »

CSak a pontosság kedvéért jegyzem meg (egyébként azt hiszem Remetei Laci szokta), helyesen SPERR! Amiről Te beszélsz (speer) , na az egészen más....
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Zille wrote:CSak a pontosság kedvéért jegyzem meg (egyébként azt hiszem Remetei Laci szokta), helyesen SPERR! Amiről Te beszélsz (speer) , na az egészen más....

Köszönöm.

S hogy pontosítsunk akire te gondolsz az meg a Remetehegyi Laci.
A remetei az megint más ;-)
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bubor »

Gratulálok!
Címlapkép lettél:
http://belsoseg.blog.hu/2015/05/11/azt_ ... n=totalcar" onclick="window.open(this.href);return false;

-Igen! :metla:
Attachments
Natalie.jpg
Natalie.jpg (178.94 KiB) Viewed 13396 times
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

:burnout:
Post Reply