Szunyi Taunus TC1

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szunyi24
szerszámadogató
Posts: 21
Joined: Wed May 10, 2006 9:53 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rétság

Re: Szunyi Taunus TC1

Post by szunyi24 »

Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem! :oops: :-)
Előre is köszönöm! 8-)
Taunus Tc1
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szunyi Taunus TC1

Post by White Shark »

szunyi24 wrote:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem! :oops: :-)
Előre is köszönöm! 8-)
Valószínű nem, túl nagynak tűnik az a majdnem 4mm falvastagság különbség .De ha nagyon izgat a kérdés ,van itthol mindkettő hengerfej nélkül ,megnézhetem.
User avatar
szunyi24
szerszámadogató
Posts: 21
Joined: Wed May 10, 2006 9:53 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rétság

Re: Szunyi Taunus TC1

Post by szunyi24 »

White Shark wrote:
szunyi24 wrote:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem! :oops: :-)
Előre is köszönöm! 8-)
Valószínű nem, túl nagynak tűnik az a majdnem 4mm falvastagság különbség .De ha nagyon izgat a kérdés ,van itthol mindkettő hengerfej nélkül ,megnézhetem.
Azt nagyon megköszönném! :-D Nekem is nagynak tűnik az a különbség, de hátha!
Taunus Tc1
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szunyi Taunus TC1

Post by White Shark »

szunyi24 wrote:
White Shark wrote:
szunyi24 wrote:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem! :oops: :-)
Előre is köszönöm! 8-)
Valószínű nem, túl nagynak tűnik az a majdnem 4mm falvastagság különbség .De ha nagyon izgat a kérdés ,van itthol mindkettő hengerfej nélkül ,megnézhetem.
Azt nagyon megköszönném! :-D Nekem is nagynak tűnik az a különbség, de hátha!
Akkor ezt jobb ha elfelejted ,minimális különbség van a hengerfalak között ,a kicsi vastagabb de csak nüansznyival ,keress más dugattyút. És még ha kiadná is ,nem lehet tudni a csapszegmagasságot ,vagy vágni kéne a szoknyából ,vagy alacsony,ill magas lenne a dugattyúkiállás . Igen és még valami ,csak kevés 1,6 motor volt 66-os löketű ( ezek voltak szerintem a jobbak) ,a többség lökete megegyezett a 2,0 löketével.
User avatar
szunyi24
szerszámadogató
Posts: 21
Joined: Wed May 10, 2006 9:53 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rétság

Re: Szunyi Taunus TC1

Post by szunyi24 »

Köszönöm, hogy megnézted! Akkor valami mást kell kitalálni majd! Szomorú...
Taunus Tc1
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szunyi Taunus TC1

Post by White Shark »

szunyi24 wrote:Köszönöm, hogy megnézted! Akkor valami mást kell kitalálni majd! Szomorú...
Ha a régi dugattyúid mérés után jónak tűnnek ,a legolcsóbb szerintem a szárazhüvely megoldás.
Post Reply