Marci Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Na a hétvégén haladtunk egy kicsit. Nagy nehezen felraktuk az ajtókat, meg ragasztgattam bele zajcsillapító bitumen lapokat is. Állítólag sokat számít, nem csak ott lesz, majd meglátjuk.

Ami izgi szitu az a felni. Kölcsön kaptam Blant úrtól egy 7,5 RS felnit, amit rá tudtam próbálni. Namármost ahogy vártuk, jobb oldalt kilóg a felni, kb 8 mm-t a kasztni síkjából, gumi nélkül.
A másik oldalt viszont gyakorlatilag síkban van. Ez azt jelenti, hogy ha a kasztnihoz képest középre húzzuk, akkor is kilóg 4-4mm-t, plusz a gumi még kb 1 cm. Így valszeg nem lesz ilyen felnim, köszönhetően egy kedves régi lakatosnak...

Most lehűtöm ezt a vonalat, ráér ez később is.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Na a hétvégén haladtunk egy kicsit. Nagy nehezen felraktuk az ajtókat, meg ragasztgattam bele zajcsillapító bitumen lapokat is. Állítólag sokat számít, nem csak ott lesz, majd meglátjuk.

Ami izgi szitu az a felni. Kölcsön kaptam Blant úrtól egy 7,5 RS felnit, amit rá tudtam próbálni. Namármost ahogy vártuk, jobb oldalt kilóg a felni, kb 8 mm-t a kasztni síkjából, gumi nélkül.
A másik oldalt viszont gyakorlatilag síkban van. Ez azt jelenti, hogy ha a kasztnihoz képest középre húzzuk, akkor is kilóg 4-4mm-t, plusz a gumi még kb 1 cm. Így valszeg nem lesz ilyen felnim, köszönhetően egy kedves régi lakatosnak...

Most lehűtöm ezt a vonalat, ráér ez később is.
fényezés előtt nem lett betervezve egy hátsó ív csere? mert azzal meg lehetett volna oldani ezt a gondot..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Bogyo28 wrote:
fényezés előtt nem lett betervezve egy hátsó ív csere? mert azzal meg lehetett volna oldani ezt a gondot..
Egyrészt nem lett betervezve, mert ott nem volt gond. Másrészt meg ennyit nem lehetett volna könnyedén módosítani rajta szerintem. Ahogy nézegettem képeket, a 7,5 RS felni gumival együtt befér épphogy a sárvédők alá. Szerintem a gumi oldal kidomborodása kb plusz egy centi. Tehát összességében kéne legalább 2, de talán inkább 3 centi plusz.
Copy of capri.jpg
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Re: Marci Caprija

Post by Kola »

levelboss wrote:Na a hétvégén haladtunk egy kicsit. Nagy nehezen felraktuk az ajtókat, meg ragasztgattam bele zajcsillapító bitumen lapokat is. Állítólag sokat számít, nem csak ott lesz, majd meglátjuk...

Kell bele, jó hogy beraktatok.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:
Bogyo28 wrote:
fényezés előtt nem lett betervezve egy hátsó ív csere? mert azzal meg lehetett volna oldani ezt a gondot..
Egyrészt nem lett betervezve, mert ott nem volt gond.
A gond már ott volt, mert nem volt egyforma a 2 oldal, hisz már a régi hídnál is tudott volt hogy csálé. Én azért csodálkozom hogy ha már lakatolva volt akkor ez miért nem lett javítva. furcsa nekem hogy odapróbálod a felnit hogy jobb lett e, de nem lett csinálva semmi, tehát nem lehet jobb mint volt. vagy csak én maradtam le valahol és más okból volt várva a 2 oldal különbségének az eltünése?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Bogyo28 wrote:
levelboss wrote:
Bogyo28 wrote:
fényezés előtt nem lett betervezve egy hátsó ív csere? mert azzal meg lehetett volna oldani ezt a gondot..
Egyrészt nem lett betervezve, mert ott nem volt gond.
A gond már ott volt, mert nem volt egyforma a 2 oldal, hisz már a régi hídnál is tudott volt hogy csálé. Én azért csodálkozom hogy ha már lakatolva volt akkor ez miért nem lett javítva. furcsa nekem hogy odapróbálod a felnit hogy jobb lett e, de nem lett csinálva semmi, tehát nem lehet jobb mint volt. vagy csak én maradtam le valahol és más okból volt várva a 2 oldal különbségének az eltünése?
Bevallom, hogy nem jutott eszembe az, hogy ezt a problémát egy javítóív cserével lehetne orvosolni. Én azt gondoltam, hogy ez a hiba valahogy az egész lemezben van és annak kéne jobban kidomborodnia, aminek javításához komolyabb lakatos tudás és felszerelés kell.

Nem azért lett odapróbálva, hogy jobb lett-e, hanem hogy mi a helyzet. Egyébként szerintem az előző híd sokkal rosszabbul állt. Itt az az érdekes, hogy ha kijjebb lett volna hozva valahogy 10 mm-el a jobb oldal, akkor is kevésnek tűnne a gyárihoz képest.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Bevallom, hogy nem jutott eszembe az, hogy ezt a problémát egy javítóív cserével lehetne orvosolni. Én azt gondoltam, hogy ez a hiba valahogy az egész lemezben van és annak kéne jobban kidomborodnia, aminek javításához komolyabb lakatos tudás és felszerelés kell.

Nem azért lett odapróbálva, hogy jobb lett-e, hanem hogy mi a helyzet. Egyébként szerintem az előző híd sokkal rosszabbul állt. Itt az az érdekes, hogy ha kijjebb lett volna hozva valahogy 10 mm-el a jobb oldal, akkor is kevésnek tűnne a gyárihoz képest.
ami érdekes benne, hogy ebből valaki sportot üzött régebben, mert nem a te autód az egyetlen aminek ugyanígy van megcsinálva a hátulja. Gizmoén órákig kerestük hogy mi a szar, mi lehet elmenve hogy szarul áll a híd, azt a végén mikor már mindent megmértünk alul vagy négyszer, akkor mértük meg az ívet, és igen meglepődtem, mert én szemmel nézve meg nem mondtam volna hogy nem egyforma a 2 oldal. azt sem tartom lehetettlennek, hogy a 2 oldalra anno nem egyforma javítóívet raktak fel, és azért tér el a kettő. Ha jól emlékszem, volt 2 fajta hátsó javítóív, az egyik kerek felső részzel a másik meg nagyobb, egyenes felső résszel:

http://p2.vatera.hu/photos/81/bb/3577_1_big.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://mogauto.hu/page2/termekkep/tm_te ... 5.9957.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by Bubor »

levelboss wrote: Ami izgi szitu az a felni. Kölcsön kaptam Blant úrtól egy 7,5 RS felnit, amit rá tudtam próbálni. Namármost ahogy vártuk, jobb oldalt kilóg a felni, kb 8 mm-t a kasztni síkjából, gumi nélkül.
A másik oldalt viszont gyakorlatilag síkban van. Ez azt jelenti, hogy ha a kasztnihoz képest középre húzzuk, akkor is kilóg 4-4mm-t, plusz a gumi még kb 1 cm. Így valszeg nem lesz ilyen felnim, köszönhetően egy kedves régi lakatosnak...

Most lehűtöm ezt a vonalat, ráér ez később is.
Akkor most jön az, hogy a szükségből lesz erény :!:
Az első kötény, hátsó spoiler mellé tegyél egy sárvédő szélesítést is, legalább még jobban ki lesz emelve a drag stílus -narancs vagy zöld színben vagy az eredetileg tervezett selyem feketével + esetleg egy 14"- es felni ?:idea:
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Bubor wrote:Akkor most jön az, hogy a szükségből lesz erény :!:
Az első kötény, hátsó spoiler mellé tegyél egy sárvédő szélesítést is, legalább még jobban ki lesz emelve a drag stílus -narancs vagy zöld színben vagy az eredetileg tervezett selyem feketével + esetleg egy 14"- es felni ?:idea:
Óóóó hát ez már régi gondolat nálam is... de sajnos ez sem olyan egyszerű, mint gondolná az ember.
Ez a kasztni most már így marad...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Ilyen felniken gondolkodom...
https://www.drive2.ru/r/lada/288230376151973704/" onclick="window.open(this.href);return false;

...a betegség kedvéért :-D :lol: 8-)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Tibi »

elmúlt már ? :mrgreen:

milyen felge ez amúgy ? Így önmagában talán még tetszik is de caprin nem tudom elképzelni. Fotoboltozni tudsz vagy próbáltad már ?
1980 Capri MK3
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Többször felütötte a fejét ez a probléma, de úgy tűnik elmúlt már. :-D
Ez a felni xxr névre hallgat és elég jó dizájnjaik vannak, csak megfelelő áron nehéz hozzá jutni.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

RS felni átalakításról véletlenül találtam:
http://capri-spezial.forenking.com/t798 ... elgen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Most bbs szerű felniket nézek.

Szerintetek nem tűnik nagynak egy 16"-os felni a caprin?
Érdekes, mert a kalkulátor szerint a 215/40R16 csak 2 mm-el nagyobb átmérőben, mint a 205/60R13. Aztán képeken, meg olyan fura... :roll:

Capriturbo felnijei mekkorák?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Marci Caprija

Post by szszaby »

16-os.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Marci Caprija

Post by White Shark »

7coll simán elfér 16 ba ha jó az et ,most is van itthol ilyen autón ,semmibe nem ér bele ,más kérdés hogy vezetni kissé traktoros .De szép ,jó kiállású lemezfelni is jól mutat takaros gumival ,nem kisebb hatással mint az alu .Délután lövök pár képet ,ha van rá igény .
Post Reply