Zacy 1977-es MkII-ese.

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by tomtom »

fefétől már kaptam kölcsibe F O R D és cirádás capri-t másolás céljából. módszer: precíziós öntés ezüstből. ha van némi türelem, akkor fel tudom ajánlani, hogy önköltségi áron prezentálok bárkinek, persze korlátozott mennyiségben, ami azt jelenti, hogy bárkinek szívesen gyártunk az ótójára, de biznicet ne akarjon csinálni belőle senki, mert ez egy kicsi ötvös műhely ahol készül, nem ez a profil. nem beszélve, hogy az öntés utáni utómunkát én csinálom, tehát nem szeretnék egy 500 darabos megrendelés miatt beköltözni a barátom műhelyébe... nem is vállalnám.

a melót a hideg téli napokra tervezem, amikor nem rentábilis a műhely (ahol a capri van) esténkénti befűtése arra a pár órára, amíg a caprin szöszmötölök.

árat (pontosat!) az első próbadarab elkészültekor tudok mondani, mert akkor látjuk, hogy mennyi anyagot nyel el, és mennyit kell rajta dolgozni utólag. nyilván.
sokba nem lesz, az ezüst pénzverdei ára kb. 120ft/gramm, de nekünk nem ennyiért van. ;-)
akit érdekel a fentebb leírtak alapján, az küldjön pü-t! akkor én is látom, hogy mennyi is az annyi (meló).
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by vasparipa »

Bogyo28 wrote:...de egy kérdést megér a forumon...
vagy Vasparipa Úrnak küldesz egy pü.-t, ahogyan azt tették már mások is, Vasparipa Úr meg küld Neked olyan logót, amilyent akarsz. ;-)
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Tibi »

Valaki mérje már meg hány grammos egy ilyen felirat.
1980 Capri MK3
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

Az ón -ólom ötvözet nem az igazi szerintem, mert megfeketedik a sótól, sajnos az ezüsttel egyetemben ha jól tudom. Mi aluból öntünk, de ez az ötvözet sajnos nem bír olyan jó önthetőségi tulajdonságokkal mint az ezüst vagy a PbSn....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Gáborka »

felpolíroz szép csillogóra és valami jobb féle lakkal tartósít...jöhet só +minden...persze csak egy darabig(a régi lámakereteket+emblémákat is spiáter szerű anyagból csinálták és bizony az idő azokat is kirügyesíti miután behal a króm rajtuk)...Én sem kereskedni szeretnék vele,nincs is rá garancia,hogy tökéletes lesz ,de nem tűnik túl komplikáltnak a dolog...nem ez a fő pofilom :-D
Attachments
inkább ez
inkább ez
IMG_1847.JPG (121.81 KiB) Viewed 7347 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

Általában mi is nagyobb méretű csapágyházakat (szélgenerátor), valamint áttételes szíjhajtású turbótöltőházakat öntünk(supercharger).
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

Érdekelne, hogy van e olyan itt a fórumon, vagy az ismerettségi körötökben, aki gázzal használ 2.0V6-ost. Ha van érdekelne mik vele a tapasztalatok. Mennyibe fáj most egy gázszett+beszereltetés? Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? Csinált már valaki ilyet? Minden információ érdekel....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
Natalie Driver Gabe

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Natalie Driver Gabe »

Az Lpg-s Capri topikban többet is megtudhatsz.
de ne feszegesd a húrt :lol:

Bár már egyre aktuálisabbá válik a dolog.
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

Hát elolvastam a topicot és láttam hogy vérre menő viták alakultak ki a témáról, csak az okát nem értem hogy miért. Miért nem való egy Capriba LPG közel 400Ft-os benzinár mellett? Nem bele való? Aki napi szinten szeretné használni az autóját annak megéri. Akinek meg van mellette még autója az meg megteheti hogy benzinnel hajtsa.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by szszaby »

Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

szszaby wrote:Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ez talán a legkönnyebben orvosolható probléma, megnézem hogy van-e ilyen méretben mint amilyen kell, és kimaratom a helyét ha kell. Megnézem először megéri-e játszani vele.....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by tomtom »

a gázosító szakemberek előszeretettel fúrják át a karbi oldalát, hogy ott vezessék be a gázt. ilyen dgav (32/36) karbim van, ha kell, csak, hogy ne basszanak el még egy darabot fölösen. asszem van egy gázosított (furatokkal szétbarmolt) solexem (az talán v6) is, amin rajt vannak a bevezető csövek is a közösítéssel.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by White Shark »

v motoros hengerfejbe nem fér el a szelepülék, mert beleszakadsz a víztérbe .Tapasztalatból mondom !
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by TÉCSÉ »

Zacy wrote:... Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? ....
Ezt azért ugye Te sem gondoltad egészen komolyan ....................... :?: :idea: :shock: :shock: :shock:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Nitrobuster »

szszaby wrote:Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ezt régen írták az olmozatlan benzinre is. Ismeretségi körbe csak gázos pintoról tudok. De az jól végzi a dolgát. Nem egy dragster, de 200 fölött van bőven benne és még gyári a mocija.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply