Nem vagyok büszke rá

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Az aut váltón olyan csati van mint a Sierra-én asszem 5 ágú, ezekhez is jó lenne valami, hogy honnan, és hogy mit kap, és melyik szál? Mert nekem arrafelé nem vezet semmi.

Közben megtaláltam a 036-ot, az az önindító.

Találtam még gazdátlan vezetékeket alább,
(004) ezek a lámpa doboz körül indulnak ki.
(003) elvileg az akksi +, de ez egy fekete és egy sárga.
(006) ot se tudom hova tenni, talán a fehér az aut váltóhoz tartozik, de nincs benne semmi

000,001,002 a vezető oldali A oszlop környékén vannak, ....?

Kösz
Attachments
vezető oldali A oszlopnál
vezető oldali A oszlopnál
Kép001.jpg
Kép002.jpg
Kép003.jpg
Kép004.jpg
Kép006.jpg
Kép006.jpg
csak azért is......batman
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by White Shark »

Kép 00.4 bemegy a kasztniba világítás,a tűzfalon a felső kislukon majdnem a relé alatt a belső kötegen megtalálod az ellendarabját, a másik vakvezeték eddig mindíg szabadon maradt nem tudom mi.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by White Shark »

Kép 0.06 mivel úgylátom egy irányba és egy kötegből indúlnak eza balos irányjelzőés az ablakmosó tartály csatija (a fehér az ablakmosóé) de onnan még hiányzik egy szál ebből akötegből a dudaé.
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

OK. Most nincs elöttem, de szerintem a 006 nem az index, mert ez itt a vez közepe táján van; az ablakmosó az OK.
A 004 egyszemű (barna/sárga csíkos) úgy emléxek a kaszniba megy, ennek mondtad hogy a párja bent van? Ilyet se találtam, meg olyat se ami mellette van. Az a baj, hogy nem sok csati van bent szabadon, inkább az "A" oszlop környékén vannak még lézengők (000,001,002) hova valók?
Kösz
csak azért is......batman
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Bogyo28 »

000 - nem megy rá semmi tudtommal
002 - az ajtonyitás érzékelője, a kis fém nyomobasz ami az A oszlopban van
003 - az önindító 2 vezetéke, fekete-sárga vastagabb és vékonyabb, egyiken hengeres a másikon késes saru van gyárilag
004 - sárga és fehér kábelek: a fényváltó reléhez tartozik, az ellendarabja a belső kötegből jön a tűzfalon keresztül, ugyanigy sárga és fehér vezeték, és lesz rajta egy gumi kábelátvezető is, keresd a müszerfal alatt, mert lehet hogy még nem vezetted át a tűzfalon. a másik vezetéknek milyen a szine?
006 - fehér csati az ablakmosó, a másik talán a ködlámpa, de asszem nincs rákötve semmi az esetek nagy részében...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Kis kitérő:
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.
csak azért is......batman
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Árpi »

daniv6 wrote:Kis kitérő:
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.
Zöld vagy piros? :roll:
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Piros
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Heló
Igen, még mindig itt evickélünk. és csak azt tudom mondani, hogy lassan és nem biztosan haladok előre a kocsi összerakásában. Agyban minden megvan, de kivitelezni nem mindig tudom csont nélkül, mert valami mindig közbejön, vagy éppen elfogy és mint köztudott szegény ember vagyok és minden fáj, amit pótolni kell.
Ahol tartok a kicsikémmel: össze van rakva, csak be kell indítani. Csakhogy; Elektromos részek nagy része rendben, az önindító pörög, az elektromos AC szintén, a szívósoron lévő víznyak nincs még lezárva, gázpedál még nincs kész, a gázbowden és a kick-down nincs kész, de mondtam, agyban már kialakult. Nagyon félek a féktől és a fűtéstől, mert ezek még nincsenek megoldva se agyban se sehogy. Kéne még egy olajnyomás "hollander?" ami a blokkon van, meg még biztos sokminden; most azt kérdezném, hogy a generátorra való csati 3 vezetéke (sorrendben) mi is tulajdonképpen? Mert az én generátorom másféle és külön kell fölrakni a vez-ket.
Az első futómű szintén gáz, mert a Sierra rugók egyszerűen nem nyomódnak össze. És befelé állnak a kerekek. Alighanem ki kell vágni belőle? ezt el akartam kerülni. Új Sierra első fékcsövek és kormányösszekötők kellenek. Nagggyon fáj.
2012re tuti kész lesz szerkezetileg, mert ehhez már annyira nem kell sok pénz, de szalonképes semmiképp se lesz egy darabig. hiába van meg a fasza belsőtér, fényezni és felületkezelni nincs pénz, gumizni sincs, stb. És akkor ilyen hogy km óra kihajtás, meg hasonlók amik majd még jönnek nincs megoldva. Az idő(járás) se nekem dolgozik, meg van egy új szerzeményem (AMC Eagle 4.2) azzal is kell foglalkozni (alighanem a váltó felújítós), úgyhogy szokás szerint túlvállalom magam.
De továbbra is rajta vagyok és elválaszthatatlanok a vackaimtól.
Attachments
Kép002.jpg
Kép028.jpg
Malorry pumpa, itt még kívül, de végül is bent lesz.
Malorry pumpa, itt még kívül, de végül is bent lesz.
csak azért is......batman
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Pudva »

De legalább halad, és ez a lényeg, hogy nem egy udvarban rozsdásodik... 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by nyujoe »

...az Eagle teccetős :smt023
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Bogyo28 »

generátor 3 csati:

2 piros az ugyanaz, az a töltés, az aksira megy. a vékony kék a gerjesztés, az a müszerfal visszajelző lámpájától jön. ha sima 2 csavaros generátorod van, akkor a vékonyabb csavarra tedd a kéket, a vastagabbra meg a 2 pirosat 1-1 szemes csatival. ha más generátorod van, akkor fotozd le hogy milyen, és megmondom hogy kösd be...

fékkel mi a gond hogy még fejben sincs meg?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Generátor, alább.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.
Attachments
gen.jpg
gen.jpg (6.24 KiB) Viewed 10789 times
csak azért is......batman
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Süni »

daniv6 wrote:...főfék-munkahenger ...
OFF
Le kéne már erről szokni. ;-)
Vagy főfékhenger, vagy fékmunkahenger.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Bogyo28 »

daniv6 wrote:Generátor, alább.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.
ez a sima 2 csavaros generátor, a fent leírtak szerint be tudod kötni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply