Mk1 Escort 6.7 V8

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

A motorról egy picike videó:

Last edited by szszaby on Sat Dec 04, 2010 10:06 pm, edited 1 time in total.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

Tegnapi napon versenyen voltunk az Escorttal. Most volt az első olyan, hogy érthetetlen műszaki problémák voltak a géppel. Leginkább abban nyilvánult meg, hogy nem akaródzott indulni, nem forgatta az önindító rendesen. Akku feszkó volt, kicseréltük az aksit de akkor is csak egy futamot bírt ki és azután megint nem indult, nem forgatta át a motort az önindító. Ha be is indult ha sebességbe lett rakva fulladozott, ami egy automata váltónál érthetetlen dolog. A végén úgy lett orvosolva a dolog, hogy az aksit előre költöztettük rövid kábelekkel és fura módon mindennemű probléma megoldódott.

akku rögzítés.jpeg

A fura műszaki problémákkal nehezítve, de bejutottunk a legjobb nyolcba egy 11,5ös idővel ami a kategória legjobbja volt.
A középdöntőbe jutásért menni kellett egy BYE futamot amin a gép 11,19-es idővel és 195-ős célvonalival futott meg. :burnout: :metla: Messze a várakozáson felül. Az előző madarasi versenyhez képest 1,1mp-et javult a gép a drag gumival és a nagyobb fúvókáknak köszönhetően. Jövőre 10-es idő a cél. 8-)

A döntőbe jutásért már bruttó időt mérnek ahol nagyon kipörgött a kerék. Az elején az ellenfél meglógott de majdnem utolérte Lóri, 11 ezreden múlott, de így is egy nagyon szép harmadik helyet nyertünk. :fu: :fu: :fu: A helyezéstől függetlenül úgy is tudjuk, hogy mi voltunk a legjobbak a kategóriánkban. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
díjátadó.jpeg
kupa.jpeg
kupa2.jpeg
Ford Capri MkI Essex
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by SONI »

Gratula :metla:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by Töcs »

Gratulálok én is. Nagyon nagy amit csináltok!!!! :ru:
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

Köszi!
További képek sógorom jóvoltából.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »


Ford Capri MkI Essex
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by Pudva »

Ez nagyon nagy dolog! Gratulálok!!! :ru:
a BMW -ben milyen technika volt?
Szabyk Bobo nem volt kint a Fiestával?
az a 'falu rossza' Audi nagyon brutál 8-)
Vogel Sanyi hanyadik lett?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by Bogyo28 »

Gratula az eredményhez urak!

a szakmai része: milyen kábellel és hogy hoztátok előre a delejt az aksiból amivel a probléma volt? hátha tudok ötletet adni mi lehetett a szar...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

Szabyk is kint volt, törte is a dolgokat.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

Bogyo28 wrote:Gratula az eredményhez urak!

a szakmai része: milyen kábellel és hogy hoztátok előre a delejt az aksiból amivel a probléma volt? hátha tudok ötletet adni mi lehetett a szar...
Olyan átmérő 10-es bikakábellel és 3m hosszú. Ez a probléma Tökölön kezdődött, azelőtt sose volt vele baj.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:Gratula az eredményhez urak!

a szakmai része: milyen kábellel és hogy hoztátok előre a delejt az aksiból amivel a probléma volt? hátha tudok ötletet adni mi lehetett a szar...
Olyan átmérő 10-es bikakábellel és 3m hosszú. Ez a probléma Tökölön kezdődött, azelőtt sose volt vele baj.
az szerintem oda hurka. 50 quadrátos kábel kell előre, és el kell hozni mind a 2 szálat a motorig. alu saru ne legyen rajta csak réz, és az is forrasztva (Niki régi driftautójának volt az a baja, hogy nem tudott indítózni, mert a réz dróton alu saru volt, ami az áram hatására összeoxidál és nem vezet rendesen, nagy lesz az átmeneti ellenállása). a nagy indítóáram hatására szép lassan el tud "égni" a vékony vezeték, és akkor lesz olyan hogy az önindítónál mérve már csak pl 3 volt van, és meleg a kábel. valamint kerülendő a bikakábelnek árult valami kábelének felhasználása, az általában igen tré kábel. legjobb villanyszerelési boltban ötvenes sodrott réz kábelt kérni, majdnem egy ezres métere, de az bírja. nem mindenhol tartanak, és 3-4 métert sem ad mindenki, de ha a környéken nem kapsz szivesen veszek neked itt a nagyfaluban azt leküldöm ha kell.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

Köszi az infókat igaz gőzöm sincs mi az az 50 quadrátos kábel, én csak az átmérőt ismerem.. :mrgreen: A test nem volt előre hozva de az az egy kábel nem melegedett. Indítózáskor leesett a feszkó az akkunál mérve 6V-ra.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by Tibi »

keresztmetszet négyzetmm-ben.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by szszaby »

Tibi wrote:keresztmetszet négyzetmm-ben.
Akkor ami most van az 75-ös és mégse jó. Akkor erre mondjon valaki valamit.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Post by Tibi »

szszaby wrote:
Tibi wrote:keresztmetszet négyzetmm-ben.
Akkor ami most van az 75-ös és mégse jó. Akkor erre mondjon valaki valamit.
Lehet a saru a bibis amit a fölnök is mondott. Vagy kívánja a kábel a méh-et.
1980 Capri MK3
Post Reply