Laci Pöttyös Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

Kedves barátaim nagy problémám van!
Egyik reggel ki akarok állni a garázsból és mit csinál a kis Capri össze vissza lődöz de még véletlenül se indul be!
Előző való nap este még tökéletesen ment!
azóta eltelt 4 este amit a kocsi belezésével töltöttem de eredmény semmi!
Motorcraft elektromos gyújtás van benne/aluházas/
hiába tekerem az elosztót előre hátra ide oda semmi bíztatóbb eredmény!
Mi lehet az oka ennek a kis problémának?
ma sikerült 2-3 hengerrel beinditani köhögött prüszkölt nagyon brutálisan szarul ment és amikor rátettem a 4-es hengerre a pipát még visszafolytotta a motort!
Ha valakinek lenne ötlete irjon már mert hangosabbakat lő mint Alg.20.án és nem igazán néznek szépen azóta!
Ja és nem tudom használni :burn:
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by szszaby »

Nekem amikor hasonló problémám volt azt a trafó okozta. Egyik nap még jó volt aztán már csak köhögött.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

kipróbáltam egy másik trafóval is nem ment sajnos! :evil:
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Blant »

Nekem hasonló volt a jelenség amikor a gyújtáselosztó meghajtókerekéről eltüntek a fogak, aztán már lődözni sem lődözött egy idő után :-)
Bár nem valószínű, de a vezérműszíjadat megnézted? Mert zetecnél olyat már láttam, hogy pont leállításkor ugrott át a kipu veztengelyen a szíj és onnantól szépen durrogott csak...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Natalie Driver Gabe

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Natalie Driver Gabe »

Apám !!! Miket tanul meg itt az ember. :shock: :shock:
Imádok idejárni !! :ba: :ba:

Amúgy ha beleszólhatok szerintem is valami elektronyikaji probléma lessz ott a hunyó.
Nálam is a trafó volt a kaki.
kapott egy BOSCH-t amit úgy találtam egy kukában lomtalanításkor.
Osz azóta Atomzsilett. :ru:
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by stpetya »

Talán hajszálrepedt gyertya,kifáradt gyujtáskábelek,gyujtásfedél,egy fog letört a gyújtás tengelyen...
De könnyen bekerülhetett valami szutyok a karbiba is...
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Natalie Driver Gabe

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Natalie Driver Gabe »

stpetya wrote:Talán hajszálrepedt gyertya,kifáradt gyujtáskábelek,gyujtásfedél,egy fog letört a gyújtás tengelyen...
De könnyen bekerülhetett valami szutyok a karbiba is...
Gyertya ??? :?
Kábel Már esélyesebb Főleg ha mondjuk egy MOTORCRAFT szénszálas az nem szereti ha mozgatják vagy ka lehül az idő megfázik (TÖRIK)
De lehet hogy nem kap rendesen nedüt :)
akkor meg üzemanyag rendszer.
Esetleg AC ?? :? :h:
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by stpetya »

A gyertya porcelánszigetelése bármelyik óvatlan ki-be csavarásnál elrepedhet,de idősebbek önmaguktól is elfáradnak a sok felmelegszik-lehülben,szanaszét ugrálhat a szikra és csak néha ad az égéstérbe,nem árt cserélni..
Kábelek vannak olcsók amik burkolatai már újonnan sem képesek szigetelni tökéletesen,vagy jó minőségű de öreg,de igaz hogy az AC is felmondhatta a szolgálatot,mindent szépen sorban át kell nézni..
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

hát köszönöm az eddigieket!
A gyertyák zsír új 50KM-es motorcraft gyertyák a gyújtáskábel szintén !Tehát ezeket kizárnám!
A gyujtáselosztófedél szintén nem egy régi szétvertdarab
csak valami vezérlés probléma lehet,mert a fogaskerekek sértetlenek
hogy átugrott volna a vezérműszíj,lehet már nem tudok mire gondolni mert minden lehetséges szart megnéztem kipróbáltam és nem jön össze!
Akinek van más ötlete irja meg szívesen várom! :pia:
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by holecz »

Tegyél bele egy másik mocit, mondjuk V6-ot. :mrgreen: :mrgreen:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

ott a pont :mrgreen:
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Nitrobuster »

holecz wrote:Tegyél bele egy másik mocit, mondjuk V6-ot. :mrgreen: :mrgreen:
Pedig pont ott kezdődnek a gondok. :lol: :lol:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by holecz »

Nitrobuster wrote:
holecz wrote:Tegyél bele egy másik mocit, mondjuk V6-ot. :mrgreen: :mrgreen:
Pedig pont ott kezdődnek a gondok. :lol: :lol:
Most 'mé mondasz ilyet Norbi?? :twisted: :lol: :lol:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Nitrobuster »

holecz wrote:
Nitrobuster wrote:
holecz wrote:Tegyél bele egy másik mocit, mondjuk V6-ot. :mrgreen: :mrgreen:
Pedig pont ott kezdődnek a gondok. :lol: :lol:
Most 'mé mondasz ilyet Norbi?? :twisted: :lol: :lol:
Valahogy réges régen felkülde az agyamat egy 2.3. Aztán majdnem megbékéltem mikor jött egy 2.8 :D .
A pinto valahogy sose szívatott meg. A Lima néha eljut egy pontra ahol vége, de vele türelmesnek kell lennem :D .
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Blant »

Kiderült, hogy mi a baj?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply