Laci Pöttyös Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by szszaby »

Így már értem. 8-)
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Bogyo28 »

mérj egy kompressziót. lehet hogy állandóan nyitva van a kipuff szeleped és elmegy az anyag, vagy nem nyit a szivó....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Blant »

Jobb lenne nyomásveszteséget mérni. Rögtön derül a fény, hogy hol nem tömített a motor. :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

Azóta se volt időm a kocsira sajnos,de ha kiderül a titok megírom! 8-)
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé farsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by SONI »

sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé farsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:
Nekem volt olyan, hogy a szívósort ki kellet cserélni mert hajszál repedés volt rajta. És így derült ki a hogy fent leírtad .
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by tomtom »

sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé faLsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

attól, hogy "kézben" van szikra, nem biztos, hogy 15-20 bar-on is van!
sztem cseréld ki a 2es gyertyakábelét pipástól, az elosztót nézd meg, hogy nincsenek-e szikralehúzási nyomok, ezen a szegmensen beégés, ha igen akkor az is csere, mert ha a kábelcsere megoldja a problémát, akkor a megégett elosztófedél időzített bomba lesz.
egy próbát megér.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

tomtom wrote:
sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé faLsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

attól, hogy "kézben" van szikra, nem biztos, hogy 15-20 bar-on is van!
sztem cseréld ki a 2es gyertyakábelét pipástól, az elosztót nézd meg, hogy nincsenek-e szikralehúzási nyomok, ezen a szegmensen beégés, ha igen akkor az is csere, mert ha a kábelcsere megoldja a problémát, akkor a megégett elosztófedél időzített bomba lesz.
egy próbát megér.
Kösz a tippet,de ezek voltak az elsők amiket megpróbáltam!
Viszont ma úgy döntöttem,ha már le kell szedni azt a szívótorkot akkor felrakok egy DGAV karbit
Kérdésem nincs e valakinek pintón DGAV karbi,mert az sokat segítene,ha küldene egy képet amin a vákum csövek jól látszanak ,hogy melyik hova megy
Előre is köszönöm
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by tomtom »

sony5 wrote:
tomtom wrote:
sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé faLsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

attól, hogy "kézben" van szikra, nem biztos, hogy 15-20 bar-on is van!
sztem cseréld ki a 2es gyertyakábelét pipástól, az elosztót nézd meg, hogy nincsenek-e szikralehúzási nyomok, ezen a szegmensen beégés, ha igen akkor az is csere, mert ha a kábelcsere megoldja a problémát, akkor a megégett elosztófedél időzített bomba lesz.
egy próbát megér.
Kösz a tippet,de ezek voltak az elsők amiket megpróbáltam!
Viszont ma úgy döntöttem,ha már le kell szedni azt a szívótorkot akkor felrakok egy DGAV karbit
Kérdésem nincs e valakinek pintón DGAV karbi,mert az sokat segítene,ha küldene egy képet amin a vákum csövek jól látszanak ,hogy melyik hova megy
Előre is köszönöm

upsz, akkor bocsinzonkrúzó! :oops:

a szelepdekli felöli oldalon lévő csőről megy az elosztóra, a másik oldalon a karbitalpról jövő csőről megy a felette lévő membránházra (gyárilag lemegy a szívócső alján lévő termosztatikus vákuumszelepre, és onnan megy fel: hülye ember elleni védelem, hogy hideg motornál ne nyisson a power szelep. fölös bekötni, mert hát ugye nem vagyunk hülyék és feltételezhetően azok sem, akiknek odaadjuk a vasat vezetni.) a kartergáz és a fékdevander, valamint a légszűrőház levegőelőmelegítő vezérlésének a táplálása a NASA által direkt erre a célra fejlesztett -az űrben is megtartja üregességét, színét- anyagból készített slagokkal a szívócsonkra csatlakozik, mint tudjuk.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

Elég régen írtam ide,de most éppen itt az ideje.
Mivel kicsit instabil volt a szerkezet kapott 4db szép új lengéscsillapítót,elmentem be állítatni a futóművet erre kiderült,hogy a 2 lengőkar is cserés...mindegy ,ha belevágtam nem ezen fog múlni.
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Blant »

Milyen gátlókat tettél be és mennyiért?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

előre: Kyb(kajabának mondogatták)ennek darabja 21volt
hátra :lip-et ennek olyan 7körül volt darabja
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Süni »

sony5 wrote:előre: Kyb(kajabának mondogatták)ennek darabja 21volt
hátra :lip-et ennek olyan 7körül volt darabja
KaYaBa. ;-)
User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by sony5 »

Új év új szopások :twisted:
Nem bírjuk egyszerűen megfejteni mi lehet az oka. Tünetek:
Hideg motornál(néha már melegnél is) nem akar menni az összes henger..(gyertyák újak,kábel 2éves kimérve és jó,elosztófedél nincs beégve, ránézésre jó)
Van valakinek valami ötlete ,hogy mi okozhatja?
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Natalie Driver Gabe

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Natalie Driver Gabe »

sony5 wrote:Új év új szopások :twisted:
Nem bírjuk egyszerűen megfejteni mi lehet az oka. Tünetek:
Hideg motornál(néha már melegnél is) nem akar menni az összes henger..(gyertyák újak,kábel 2éves kimérve és jó,elosztófedél nincs beégve, ránézésre jó)
Van valakinek valami ötlete ,hogy mi okozhatja?
Motorcraft-os gyujtás igaz ??
Post Reply