Poroszka

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderátorok: SONI, Pudva, Bogyo28

Avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 2546
Csatlakozott: hétf. feb. 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Nyóc + a Tizenhárom
Kapcsolat:

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: Pudva » szomb. aug. 23, 2014 1:19 am

Gratula, jó képek :fcp68:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.

Avatar
paniperda
márokosanistudnézni
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: hétf. nov. 11, 2013 2:30 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: paniperda » hétf. nov. 24, 2014 3:29 pm

Emberek,

Ha van előttem egy V6os motor, akkor miből tudom megmondani, hogy 2.3 vagy 2.0 az? Motorkód nincs, papírjai szerint 2.3, a ?szívósor? tetjén 2.0 áll. Még csak telefonon beszéltem az illetővel, kép nincs. Valami tipp?

Előre is köszönet.

Avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1040
Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: White Shark » hétf. nov. 24, 2014 3:59 pm

paniperda írta:Emberek,

Ha van előttem egy V6os motor, akkor miből tudom megmondani, hogy 2.3 vagy 2.0 az? Motorkód nincs, papírjai szerint 2.3, a ?szívósor? tetjén 2.0 áll. Még csak telefonon beszéltem az illetővel, kép nincs. Valami tipp?

Előre is köszönet.
A gyújtáselosztótól lefele ,vagy kifele az autó középpontjától van egy nagy öntvény betű,ha az C akkor 2000 ,ha A akkor 2300 ,ha E akkor 2800 ,ha F akkor 2900.Remélem jól emlékszem .

Avatar
paniperda
márokosanistudnézni
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: hétf. nov. 11, 2013 2:30 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: paniperda » hétf. nov. 24, 2014 5:21 pm

Köszi a tippeket, továbbítottam. :burn:

dkari
csúcsnigger
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: hétf. aug. 29, 2016 11:31 am

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: dkari » hétf. júl. 30, 2018 7:28 pm

kepatmeretezes_hu_IMG_20180721_0802121.jpg
kepatmeretezes_hu_IMG_20180721_0802121.jpg (18.75 KiB) Megtekintve 472 alkalommal
Na örömmel jelentem hogy Poroszka mentése folytatódhat ;-) .
Az autó három hete a családunk tulajdonába került, sógorom vette meg. Mivel a saját Caprim kapcsán kis tapasztalatra tettem szert én segítek neki a rendbehozatalban. Az autóban 2.0-ás V6-os van. Saját lábán hoztuk haza Leányfaluból Veszprémbe.
Kasztnija kicsit oda van, tornyok hátsó nyúlvány, küszöbök stb.
Első körben szelepállítás karburátor takarítás beállítás, gyertya és kábelek cseréje, fék átnézése megtörtént. Motor nagyon szépen, simán jár. (most már).
Kinyomó csapágy is cserére szorult. Egyébként az az összeépített váltó van alatta amiről korábban folyt itt az eszmecsere. Jó lett. Érzetre és hangra is sokkal jobban egyben van mint a saját autómban az ugyanilyen váltó.
Futómű is rendben van, új telók jó állapotú szilentek. Elektronika átnézése lesz a következő mert van egy két gányolás.

Sajnos a hátsó híd alapos felújításra szorul. A diffi erősen morog valamint a kerékcsapágyak is betegek. Első próbálkozásomra sajnos nem bírtam a féltengelyt kihúzni a helyéről. Az enyémből annó gond nélkül kihúztam. Előfordulhat hogy berohadt. Erre van valami módszeretek?
Ami még szintén kérdés volt ennél az autónál és még mindig fennt áll az a kardánkeresztek cseréje. Mivel nem zegergyűrűs van valami technikája a szétszerelésnek hogy kereszteket lehessen cserélni?

Avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1040
Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: White Shark » kedd júl. 31, 2018 7:28 pm

Üdv, féltengelyre módszer: tegyél vissza egy kereket az agyra ,lehetőleg ne a sajátját ,hanem egy olyat amit nem sajnálsz .Utána kezdd el ütni két oldalról felváltva egy gumi,fakalapács ,vagy akár akácgerendával is .Figyeld hogy viselkedik a féltengely ,mozdul-e ,illetve mennyit ,mekkora ütésre ,és annak függvényében válaszd meg a szerszámot.

dkari
csúcsnigger
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: hétf. aug. 29, 2016 11:31 am

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: dkari » szer. aug. 01, 2018 6:35 pm

Köszi a tippet. De sajna ezen már túl vagyok. Felraktam egy lemezfelnit azzal próbálkoztam de meg se moccant. Most valamiféle húzókalapácsos módszeren gondolkozok, hogy csinálunk egyet és azzal próbálkozunk. Azt gondoltam szoktátok a hidat pl. melegíteni.

Avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1040
Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: White Shark » szer. aug. 01, 2018 9:13 pm

Nem ,normál esetben nem ,kiolvad a csapágyból a szimering.De mivel a te csapágyad szar ,ez is egy lehetőség.

Avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: hétf. dec. 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Tartózkodási hely: Zselickislak

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: nyujoe » szomb. aug. 18, 2018 1:31 pm

image002.jpg
image002.jpg (38.53 KiB) Megtekintve 399 alkalommal
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4

dkari
csúcsnigger
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: hétf. aug. 29, 2016 11:31 am

Re: Poroszka

Hozzászólás Szerző: dkari » vas. aug. 19, 2018 5:02 pm

Köszi :-) ! Ez nagyon jó. Több javítási dokumentációm is van de ezzel a módszerrel nem találkoztam.

Válasz küldése