bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: bemutatkozások

Post by proteus »

adren wrote:36000 ft kint egy MOT vizsga. ha nincs épp korrekt állapotbana féked, vagy a lökös, akkor beirják, hogy ez meg ez nem teljesen jó. a te dolgod elmenni és megcsináltatni, és ELHISZIK hogy el is fogsz menni a szervizbe.
nekem ha minden jól megy, 36.000 ft + hazaút, 2200 km, az kb 250 liter benya , + sátorbanalvás, kaja 2.5 napra.
= ~ 170.000 Ft.
aztán regadó és magyarositás, + 250.000 ft. de ha angol rendszámmal mész (jobb kormányos az autó) akkor nulla, sőt, a biztositást is ott kint kell fizetni az évente 6500 ft.
A biztosítás itthon se lesz sokkal több, mert erre ha elkészül simán kérhetsz kedvezményes biztosítást.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
gridoux
nemleszgondhasegítis
Posts: 143
Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskócz
Contact:

Re: X. Majális

Post by gridoux »

Aleox wrote:...
áh, egy régi ismerős :)
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
User avatar
Aleox
kopasz
Posts: 5
Joined: Thu Jun 11, 2015 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, XI. kerület

Re: X. Majális

Post by Aleox »

gridoux wrote:áh, egy régi ismerős :)
Igen, jól eltűntem az utóbbi években. Régen nagyon aktív voltam még a kezdeti Scorpios években, aztán 2007 után elhavazódtam nagyon a munkával, a magánéletemre jutó idő lenullázódott. :(

Mostanában kezd az életem újra egyenesbe kerülni, egyre több szabadidőt tudok kiszakítani magamnak, így újra elkezdhetek a régi hobbimmal, az "autóbuzulással" foglalkozni :) A jelenlegi Focusom napi nyúzós autónak megfelelő, de tuning/élmény autó alapnak nem tudom elképzelni. Az II/III ST/RS Focusok horror áron vannak, I-es Focus bár jó autó (sok van/volt a családban), de nekem nem jön külalakra. Mustangból csak 90-es évekbelit lehetne kapni azért a pénzért, amit autóvásárlásra szánnék, de ez a sorozat csak sok külső tuning után emészthető az én ízlésemnek.

Így elkezdtem nézegetni Caprikat a neten, már amúgy is régóta motoszkál a fejemben a gondolat, hogy kéne egy ilyen vas. Capri nagy előnye, hogy hátsókerekes és már szériában is jól néz ki. :) Azonban sajnos "elk..rvltam" a V6-os Scorpiokkal, így kis motorral nem kell Capri. De a 2.0 V6 motor már csábít, igaz nem tűnik egy erőgépnek. De kezdetnek ez már jó lehet :)

Azt hiszem a Majális topikban nagyon elkalandoztam, a végén még kikapok az adminoktól :) Valahol máshol kéne csacsogni a vásárlásra kiszemelt Caprik elemzéséről, de annyira még nem ismerem a fórumot, hogy tudjam hol.
2015-: Ford Capri ?
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
User avatar
gridoux
nemleszgondhasegítis
Posts: 143
Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskócz
Contact:

Re: X. Majális

Post by gridoux »

Aleox wrote:Igen, jól eltűntem az utóbbi években. ...
a focusosokat pár éve én is hanyagolom kicsit, nem haragszom onnan senkire, csak lett sok más dolgom...
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Pudva »

Bocs Srácok, áttetem ide a hsz.-eket ha nem baj ;-)

- Aleox: az a abaj, hogy most csak ez a két Capri van fent a Hahu-n.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... rs-8917970" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... v6-8189045" onclick="window.open(this.href);return false;

Bár az elsőben nem V6 van...

Közben még találtam kettőt:
http://veteranauto.hu/?site=autopiac&frm=show&id=1900" onclick="window.open(this.href);return false;
http://veteranauto.hu/?site=autopiac&frm=show&id=2144" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Aleox
kopasz
Posts: 5
Joined: Thu Jun 11, 2015 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, XI. kerület

Re: bemutatkozások

Post by Aleox »

Nem gond, sejtettem, hogy így lesz :-D

A használtautós hirdetéseket már néztem, 1 hete még 4 hirdetés volt fent, most már csak az általad is linkelt 2 járgány van. Ha jól látom, a szürke 2.0-as GT-t innen hirdeti valaki, a másik viszont V6-os. Az igazat megvallva egyelőre a V6-os felé hajlok, mert ránézésre a mocija már rendbe van téve és V6 motor van benne. A szürkén szerintem több munka lenne, bár a mocija erősebb.

A veteránautós oldalt nem ismertem, így gyorsan rárepültem:
- fekete 2.8 motor eleve iszonyat vonzó, de ránézésre mindent rendbe kéne tenni az autón.
- zöld járgány: automata nem vonz, nincs motor megadva, forgalomból kivont, stb. Ez így nem vonz egyáltalán.

A fenti 4 autó közül jelenleg a két v6-os izgat, jó nagy árkülönbség van közöttük. A 2.0 motorja a képek szerint rendben van, a 2.8 viszont jóval erősebb motor, de sokkal több munkát igényel.

Javaslat, tipp? Mennyire macerás egy 2.8-as motor felújítása?
2015-: Ford Capri ?
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Árpi »

Szevasz Leo jó hallani rólad :-D már nem sok régi scorpios tevékenykedik :-D
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Pudva »

Aleox wrote:fekete 2.8 motor eleve iszonyat vonzó, de ránézésre mindent rendbe kéne tenni az autón.
Annak mint ha nem lennének rendben a papírjai, bár lehet keverem valamivel...
Aleox wrote:Javaslat, tipp? Mennyire macerás egy 2.8-as motor felújítása?
Pontosan nem tudom, de szerintem 100e forint körüli, egy teljes generál, de persze ez a motor állapotától is függ...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: bemutatkozások

Post by TÉCSÉ »

Pudva wrote: Pontosan nem tudom, de szerintem 100e forint körüli, egy teljes generál, de persze ez a motor állapotától is függ...
100E-ért max "ránéznek" Kálmika , de ha mégse , akkor oda én is viszem mind az 5 vasamat ....... ;-) :mrgreen:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Bogyo28 »

300k inkább az a teljes generál mostanában. motor állapottól függően 140-200 a gépműhely, kell tömítéskészlet meg aki összerakja, az nehezen lenne meg százból.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Pudva »

Akkor ahogy a felettem szólók mondták 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: bemutatkozások

Post by nyujoe »

TÉCSÉ wrote:
Pudva wrote: Pontosan nem tudom, de szerintem 100e forint körüli, egy teljes generál, de persze ez a motor állapotától is függ...
100E-ért max "ránéznek" Kálmika , de ha mégse , akkor oda én is viszem mind az 5 vasamat ....... ;-) :mrgreen:
Capri, ducato, transit, voyager, fiestát eladtad...hogy hogy 5??? :smt107 :smt107 :smt107 ... :twisted:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: bemutatkozások

Post by TÉCSÉ »

nyujoe wrote:
TÉCSÉ wrote:
Pudva wrote: Pontosan nem tudom, de szerintem 100e forint körüli, egy teljes generál, de persze ez a motor állapotától is függ...
100E-ért max "ránéznek" Kálmika , de ha mégse , akkor oda én is viszem mind az 5 vasamat ....... ;-) :mrgreen:
Capri, ducato, transit, voyager, fiestát eladtad...hogy hogy 5??? :smt107 :smt107 :smt107 ... :twisted:
Voyagerből már 2 van ;-) :mrgreen: (és nem Ducato , hanem Daily - nem mind1 - ez hátul kapar :laza: :mrgreen: )
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Aleox
kopasz
Posts: 5
Joined: Thu Jun 11, 2015 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, XI. kerület

Re: bemutatkozások

Post by Aleox »

Találtam a használt autón egy újabb Caprit, de a tulaj nem igen vette a fáradtságot, hogy írjon bármi érdemlegeset róla :-(
FORD CAPRI GT !

Erről a Nyíregyházán árult autóról tudtok valamit?
A belső térről mi a véleményetek? Tényleg volt fehér műszerfal és világos kárpit gyárilag?
2015-: Ford Capri ?
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: bemutatkozások

Post by driver »

Szia Aleox!

Részemről nem ismerem az autót, csak eszembe jutott pár dolog. Szép az autó, látszik rajta hogy gondosan
felujitották, a belseje is jól néz ki, de szerintem nem gyári. A felnik viszont rondák rajta.
Az az 1.6 os motor ami van benne az meg nudli. Mondjuk a biztositás,átiratás tekintetében kegvező.

De ennyi pénzből amit kérnek érte, össze rakhatnál egy saját elképzeléseid szerinti caprit.Jó alap lenne
a Fefe féle mk2 amit árul. :roll:
Post Reply