bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: bemutatkozások

Post by szszaby »

Én az enyémmel akkor megyek ha menni kell, függetlenül az időjárástól. Nem szoktam téliesíteni a vasat.
Ford Capri MkI Essex
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: bemutatkozások

Post by Bubor »

Ez tök jó, de Te rutinból javítod a "gócokat", nekem probléma ;-)
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Re:

Post by Kola »

Kola wrote:Sziasztok!

Most nézem, hogy még nincs hozzászólásom itt az "új" fórumon :shock: pedig olvasom az elejétől fogva.
4. éve vagyok gazdája a 2.0V6 MKII Caprinak, azóta is folymatosan boldogítjuk/keserítjü egymás életét. A családban -öcsémnek :pia: - van még egy Ford: egy jó kis Tau (tecc az aut. váltója :wink: ), meg mégegy alkatrészbánya Taunus.
Röviden ennyi, képet majd teszek fel, ha nem leszek lusta előkeresni. (bár van szanaszét az interneten is... :mrgreen: )
Na, lefolyt egy kis víz a Dunán 2004 óta...
Összefoglalnam az elmúlt pár évet a Caprimról (és rólam). Vásárlás után elkezdtem vissza alakítani gyárira, mert ugyan tetszettek az átalakítások, de a minőségük nem. Kb elértem egy gyári közeli állapotot, de huszonévesen, pénz nélkül, csillag garázsban tárolva, sok jóra nem számíthatunk. Miután a kasztni miatt már borítékkal sem ment volna át a vizsgán, letettem a kocsit, hogy majd egyszer... (remélem nem sokan ismeritek ezt a szar érzést). Közben kégli, asszony, gyerek, mindig volt valami előtte, ami-aki fontosabb. De lassan legalább készült egy garázs, és jött egy új kasztni! Majd megint szünet.
Idén februárban nagyon sok álmatlan éjszaka, és családi vita után arra jutottam, hogy megválok tőle. Tudom nem lehet és szabad pénzben számolni, de kb tizedeert, mint amibe ténylegesen van (így darabokban). Hosszú idő után, feljöttem ide, hogy mégis mennyiért hirdessem meg. Majd elolvastam az EGÉSZ fórumot, vettem megint egy csomó alkatrészt, kerestem fényezőt, és most a jövő nyarat céloztam meg, hogy talpra állítom ujra :drive:
Ha nincs, és nem ilyen ez a fórum, akkor most valószínűleg már nem lenne Capri projectem, és valaki másnál (nem) épülne újjá. Viszont nem vagyok sajnos autószerelő, de mindenhez hozza nyúlok ha kell-ha nem, ezért nagyon sok segítségre számítok tőletek. Bizonyos dolgokba az átlagnál is jobban belefolyok, de sok alap hiányosságom is van, de tanulok folyamatosan. Ennek fényében foglak kérdésekkel bombázni titeket, mindig az aktuális kinjaimmal!
A többit remelem az épülő autók topicban folytathatom.

Sok erőt, kitartást kívánok magunknak :metla:
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Pudva »

Ez az Kola! Tartson ki a lendületedet, pénzed időd!
Gondolj mindig arra, hogy milyen szép autód is lesz a végére 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: bemutatkozások

Post by proteus »

Nyiss akkor egy épülős topicot és fotózd körbe az állapotokat.!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Re: bemutatkozások

Post by Kola »

már rajta vagyok :lol:
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: bemutatkozások

Post by Gáborka »

Hajrá sokan vagyunk így kitartás :ru: megéri :ba:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: bemutatkozások

Post by adren »

sziasztok, Poós László vagyok 71 ből időugrottam.
2000 ben raktam jogsit, addig sziklamász és montizás volt. szobrász a lelkem, de a bronz vérem feloldotta a benzin 2000 ben. jó keverék. volt x1/9 esem, meg terveztem is egy két autót, kasznit persze, középmotorosokat. van egy kis szoboröntödém, de nem rémüldözök más anyagtól sem, alu, alpacca, stb, és ami megolvad 1250 fokon. karbon vákuum asztalkám, meg egyéb jopofiságok segitenek a szobrok elkészitésében, mert főleg organikus ipari absztrakt munkáim vannak, polir vagy szálcsiszolt, maratott felületekkel. régóta szeretnék saját autót lábrarakni, de most megelégszem egy donoros megoldással, mert ezt biztos le lehet vizsgáztatni. ez egy szivarautó koncepció, modern és antik egyben, egy kinetikus szobor lesz, rendszámmal. nyitott, nem lesz szélvédője sem, két személyesből át lehet majd alakitani monopostora, és jobb kormányos lesz. triumph spitfire vagy gt6-os alapra fog felmenni.
ehez keresek motort, ami lassan a ti szuper segitségetekkel körvonalazódik.
ford, karbis, v6 vagy v4, és nem nagy köbcentis megbizható motor, kanyargásokhoz, naphoz.
tán ennyi... köszönöm a figyelmeteket.
(ja, és Hollókőn az Ófaluban lakunk szintén szobrász feleségemmel, egy 400 éves hosszú parasztházban)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Tibi »

Hello,

fenti betegség gyógyíthatatlan úgy látom, talán csoportterápiás kezeléssel együtt lehet élni vele. Jó helyen vagy !
:mrgreen:

Ezt a szivarautós dolgot ha megléped szívesen nyomon követném, akár itt is ha engedélyezik a méltóságos urak.
1980 Capri MK3
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by daytona »

Szia! Udv itt! Nem semmi bemutatkozas :-D ... En is kivancsi lennek a szivarautos tortenetre. Egyebkent akkor ez egy mar papirokkal rendelkezo alap?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: bemutatkozások

Post by SONI »

üdv itt !
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Bogyo28 »

adren wrote:sziasztok, Poós László vagyok 71 ből időugrottam.
2000 ben raktam jogsit, addig sziklamász és montizás volt. szobrász a lelkem, de a bronz vérem feloldotta a benzin 2000 ben. jó keverék. volt x1/9 esem, meg terveztem is egy két autót, kasznit persze, középmotorosokat. van egy kis szoboröntödém, de nem rémüldözök más anyagtól sem, alu, alpacca, stb, és ami megolvad 1250 fokon. karbon vákuum asztalkám, meg egyéb jopofiságok segitenek a szobrok elkészitésében, mert főleg organikus ipari absztrakt munkáim vannak, polir vagy szálcsiszolt, maratott felületekkel. régóta szeretnék saját autót lábrarakni, de most megelégszem egy donoros megoldással, mert ezt biztos le lehet vizsgáztatni. ez egy szivarautó koncepció, modern és antik egyben, egy kinetikus szobor lesz, rendszámmal. nyitott, nem lesz szélvédője sem, két személyesből át lehet majd alakitani monopostora, és jobb kormányos lesz. triumph spitfire vagy gt6-os alapra fog felmenni.
ehez keresek motort, ami lassan a ti szuper segitségetekkel körvonalazódik.
ford, karbis, v6 vagy v4, és nem nagy köbcentis megbizható motor, kanyargásokhoz, naphoz.
tán ennyi... köszönöm a figyelmeteket.
(ja, és Hollókőn az Ófaluban lakunk szintén szobrász feleségemmel, egy 400 éves hosszú parasztházban)
Üdv itt! ha karbis a cél, akkor legjobban egy 2.8-al jársz, meg egy új karbival. de végülis van bármi, 1.7 V4-től a 2.9 V6-ig, ha kijössz hozzánk a műhelybe még válogatni is tudsz, csak legyen valami elképzelés, vagy méretek arra, hogy mi fér el. meg persze az sem árt, ha van egy elképzelt költségvetés, mert az erősen meghatározza hogy mi fér bele.
de ha nyitsz neki egy topikot a keresekbe, biztos nem csak én fogok ajánlatot tenni. de én azzal kezdenék, hogy megmérném a helyet a motornak és a váltónak, mert egyszerübb ugy keresni hogy ha tudod hogy mi fér el.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: bemutatkozások

Post by adren »

most olvasom csak a köszöntéseket emberek!
Köszönöm a befogadást, és a biztató szavakat!!!
igen ez egy papiros autó, egy Triumph Spitfire, vagy GT6 alváza.
erre voltakép bármi rámehet, a kádtól a franciaágyig, mert az angolok
őrültek és hisznek az emberben nem ugy mint itthon...
szóval ez nem csővázas -locost- aminek komoly vizsgái vannak kint is,
hanem -kitcar-, ami sima átépités, ráépités egy meglévő létravázas autóra,
megmarad a segédberendezése, vagyis futómű (alakitható) fékek, (alakitható)
kormánymű, (alakitható) motor és váltó meg elektronyika meg minden egyéb is
(ALAKITHATÓ) szóval hüjék és lelkesek, és bármit aminek van indexe arra rendszámot adnak,
és ha ezt a cuccot te hazahozod angol rendszámmal, akkor itthon a mozaikban átengedik.
és kap magyar rendszámot, annyi csak, hogy amikor egy kaminyon kimegy üresen angliába
hogy behozzon onnan jó állapotú autókat akkor arra ingyé felrakják, velem együtt kiviszik, és ott levizsgázik
és hazagurulok szépen 2200 kmert.
volt tervben egy locost, egy középmotoros istennyila, meg is van az autó 150 cm.ben de leállt mert kellett volna hozzá kb 100.000 milla. tényleg annyi. és a business angel szolgálat azt mondta, adna pénzt, de le kellene rakni elötte valamit az asztalra, és ez lesz az...
és én nem azért vagyok itt, mert capris lennék vagy leszek, hanem mert Geree tanácsolta hogy itt klassz emberek vannak, segítőkészek, és a Fordok jó motorok. és hogy regeljek be ide mert nem bánom meg.
hogy mit tudnék a segitségetekért cserébe adni?
Geree-vel tán egy egyedi beömlősort fogunk csinálni, mert van elképzelése hogy lehetne az jobb is mint a drága gyári. öntödém van, (nem nagy de van) szakmai tudásom is akad, szóval.....
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: bemutatkozások

Post by szszaby »

Kár hogy itthon ilyen f@szok, itt még a utólagos nappali menetfényre is átalakítási engedély kellene.
Ford Capri MkI Essex
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: bemutatkozások

Post by adren »

36000 ft kint egy MOT vizsga. ha nincs épp korrekt állapotbana féked, vagy a lökös, akkor beirják, hogy ez meg ez nem teljesen jó. a te dolgod elmenni és megcsináltatni, és ELHISZIK hogy el is fogsz menni a szervizbe.
nekem ha minden jól megy, 36.000 ft + hazaút, 2200 km, az kb 250 liter benya , + sátorbanalvás, kaja 2.5 napra.
= ~ 170.000 Ft.
aztán regadó és magyarositás, + 250.000 ft. de ha angol rendszámmal mész (jobb kormányos az autó) akkor nulla, sőt, a biztositást is ott kint kell fizetni az évente 6500 ft.
Post Reply