bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

bemutatkozások

Post by gizmo »

MINDEN FRISSEN REGISZTÁLT EMBERNEK IDE KELL ELŐSZŐR ÍRJON HOGY UTÁNNA KAPJON ENGEDÉLYT ARRA, HOGY A TÖBBI FORUMBA IS TUDJON ÍRNI!!!!




Gizmo/CapriFun/Gergő neveken ismerhettek, többnyire bp-en a III. kerületből indulok útra. 2001-ben vettem a Caprit Dunaújvárosból, akkor még királykék színű volt. V62.8-as, karburátoros, Sierra 5ös váltó... 2002-ben esett át egy teljes szétszedés/lakatolás/fényezésen, kapott új leömlőket, 50es rendszert és 2x3-as oldalt kivezetett polírozott véget :laza:
A teleket garázsban tölti, nincs szívem kivinni a sózott utakra a sok barom közé...
Last edited by gizmo on Mon Dec 06, 2004 10:38 pm, edited 1 time in total.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

A CAPRIT 2003 ban vettem igen lerobbant és hiányos állapotban. Egy év alatt kész, most még vannak rajta hiányosságok. A telet garázsban tölti az autó. Az autóban 2000 soros motar van ötös váltóval.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Zool
márokosanistudnézni
Posts: 65
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:57 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Salgótarján
Contact:

Zool

Post by Zool »

Engem az indexen Zool2107 néven lehet fellelni, amiből a 2107 miatt sokan azt hiszik, hogy Ladát nyúzok :) Persze ez nem így van, soha nem is volt Ladám és sztem nem is lesz. Szal ez van :) Esetleg még lehet itt-ott megtalálni engem vagy ezen nick alatt, vagy Hellhammer nick-el. A pógári életben egyszerűen a Zoli névre hallgatok a legjobban :)

A Caprimat augusztus közepén vettem, és egy hosszú folyamat végére sikerült akkor végre pontot tennem (és egy teljesen új, hosszú történet vette akkor kezdetét 8) ). Az előző gazdija az autónak nagyon rendes ember, mert hihetetlenül szép állapotban tartotta és pofozta helyre az autót. Ez nem jelenti azt, hogy ne lennének apró hibák, de hát pont ezekért szereti az ember az autóját, ettől lesz egyedi :)
Elméletileg ma hajnalban megyek új - 2.8-as - szívet szerezni az autóba, mert a jelenlegi 2.0-t kicsit gyengének érzem. Remélem összejön a dolog, és mihamarabb bele kerülhet az autóba a motor.

Ui: Gizmó, köszi az avatart :)
.: Zool :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Üdv mindenkinek.

Bogyó néven ismernek talán a legtöbben, bár ez nem az én nevem. Annakidején felraktam a bogyó feliratot a kocsira, mert hogy Capri-Bogyó,persze ez senkinek nem jutott róla az eszébe, engem kezdtek el bogyónak hivni. A régebbi Capri Klubosok ismerhetnek még Hemüveg 2.8 -ként is, vagy Porky ill. Laca néven is szoktak szólítani. 1997-ben vettem a vasat, akkor még 1.6-os volt. Aztán lett belöle 2.8 V6 karbi, ami azóta egy teljes generálon esett át. Némi hengerfejtuning és karkus féle sportrendszer van rajta.

2004.01.01 óta én vagyok a Capri Klub magyarország elnöke. A klub alakulgat, bár a régi rossz beidegződések még mindig nem multak el. Igyekszem változtatni ezen, sajnos nem egyszerü. Idő hiányában a Klub honlapja sem az igazi (http://www.fordcapri.hu), ezen is szeretnék változtatni.

Veterán biztositással kapcsolatban is engem kell keresni.

pár kép a vasról:

Image

Image

Image

Image

Image

Image
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Tiszteletem

Remetehegyi Laszlokent ismerhetnek sokan, de tobben capri-3 nick-rol azonositanak. ha belekezdenek, sok lenne az irnivalo, vegulis csak annyit, hogy jelenleg egy 77-es atepitesen dolgozom 83-as 2.8i alkatreszekkel. (kepet lecci olloz vhonnan, Gizmo, THX)
lassan, de biztosan haladok, vagy inkabb biztosan lassan:)
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

CAPRI-3 wrote:(kepet lecci olloz vhonnan, Gizmo, THX)
lassan, de biztosan haladok, vagy inkabb biztosan lassan:)
Image
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ezek már jobb minőségüek:
Image
Image
Acsi
kopasz
Posts: 1
Joined: Mon Dec 06, 2004 3:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BP
Contact:

Post by Acsi »

Szasztok Capri-shock!
Eddig Taunus75 neven futottam, de hamar rajottem, hogy rossz nick-et valasztottam, mert mi van, ha kozben veszek egy szuzukit?! :lol:
De addig is futok a Taunus 75-tel.... :laza:

Image
Last edited by Acsi on Tue Jan 04, 2005 10:57 am, edited 1 time in total.
Ami nem tört el, ne javítsd meg!
1975 Ford Taunus
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Sziasztok!

Szóval egy 1973-as Taunus kombim van,ha minden igaz már a vége felé tart a resaurálása. A CAPRI-val Caprimánia barátunk fertőzött meg, mikor elvitt a jelenlegi zöldséget megnézni. Azóta mondhatjuk, függőségem lett. Az autóm a sokak álltal ismert -volt- CAPRI-1 rendszámú autó. Jelenleg motorcserén esik át az autó, és a végeredmény(sajnos a 2,8 EFI moci kicsit lötyögős főtengelyű, tehát gépmunkára megy) egy 2,3-as karbis motor beépítése lesz. Mögötte angol4-es váltó, és 2,3-as difi.

Hát elsőre ennyi
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Hello, itt MANiA. CAPRi MANiA. Szerintem a világon a legjobb autó a capri. Ezért a név.

Kavicsok ömlesztve a capris múltamból:

-78 Mk III 2.0V6
-83 MK III 2.8V6
-80 MK III 2.3V6
-72 MK I 2.8V6
-74 MK I 3.0V6
-74 MK I 1.6S4
-8x MK III 2.0S4
-83 MK III 2.8V6
-xx MK III 2.0V6
-xx MK III 2.0V6
-xx MK III
-84 MK III 2.0S4
-84 MK III 2.0S4

meg egy rakat érdekes capris motyó, ami megfordult a kezeim közt.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Sziasztok.

Kicsit megkésve, mivel már írtam máshova is, de én is bemutatkozom.
Leginkább Blant néven ismernek. Most építem az első caprimat. 1978as, szélesített és arany színű. 2,8i lesz belőle, ha eccer kész lesz 3 gangos autómatával.
A lakatolás és a fényezés igen jó minőségben (vicces visszaolvasni, hogy akkor még ezt hittem) már elkészült, most szép lassan megy az összerakás.

Mindenkinek jó Caprizgatást :-))
Last edited by Blant on Fri Oct 19, 2012 4:21 pm, edited 1 time in total.
Tüzi

Post by Tüzi »

Üdv nektek.
Én csak pár hete jutottam hozzá egy MK-I-hez.Az első autom egy MK-II volt amit ausztriából hoztam be.Ez már elég régen volt,de azóta sem tudtam kivernti a fejemből.Emlékszem hogy 3ezer silingért vettem.Kettőt kellett fordulnom utánfutóval,mert annyi cuccot kaptam hozzá.Amihez most jutottam az nagyon alkalmi vétel volt és ezt- sajnos- az állapota is tükrözi.Még egyenlőre csak járkálok körűlötte és nem igazán tudom hogy mi legyen.Jelen pillanatban igen nagy falatnak tűnik,nem tudom hogy bírok e vele.Hát egyenlőre ennyi.Szeva.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Sziasztok!!! Hát én is bemutatkoznék. A nevem Norbi/Nitro. Idén tavasszal vettem a Caprimat . Az autó folyamatos átépítés alatt van.78-as évjárat, 2lityós Pinto van benne type9-es váltóval.Remélem tavaszra elkészül a turbo project és talán nyár végére stage 3-as moci csörög benne.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Szevasztok!
Ugyan én is Taunusos vagyok, de hát a technika hasonló, meg bejön nekem is a capri. Rendszeres olvasója voltam a fórumnak , meg leszek is, úgyhogy üdv mindenkinek! És Boldog Új Évet!
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

bemutatkozások

Post by driver »

Szevasztok aszfaltbetyárok! Hálistennek hozzám is testközelbe került az internet ezért gyorsan potolom a mulasztást és bemutatkozom a forumon :roll: Régi motoros(capris)vagyok kb 10éve van caprim. Az első egy lepukkadt 2,3as volt mkIII (első szerelem) a második is 2,3as késöbb átépitettem 3,0ss re a harmadik is 2,3 mkIII kis korrektura után 2,3i (ez a legszebb ).Ezt most épitem át nagyon brutálisra. :twisted: A forumon a nevem "Driver"

egy kép utólag:
Image
gizmo
Post Reply