Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Köszi! Akkor nem én vagyok a hülye. asszem veszek új gátlókat, mert van olcsóér, bár tuti, nem bilstein, meg koni minőség
Most pedig megyek és beszerelem az új gyertyákat és kábeleket :)
Most pedig megyek és beszerelem az új gyertyákat és kábeleket :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
SZiasztok
Na ma nem keveset haéadtam. Pár cimbora segítette. Bent a szélvédő, géptető, csomagtartó ajtó, hátsó üveg, szervó pumpa, fékek ellenőrizve.
Lesznek képek is
Üdv!
Bence
Na ma nem keveset haéadtam. Pár cimbora segítette. Bent a szélvédő, géptető, csomagtartó ajtó, hátsó üveg, szervó pumpa, fékek ellenőrizve.
Lesznek képek is
Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
késsszz...
...street!!....GYÖNYÖRŰŰ!!!...
....az új "Aranyszerszám"....
Aztán mehecc csillogni
....az új "Aranyszerszám"....
Aztán mehecc csillogni
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
valoban szep lesz, 20-an latjuk mar?:)
en ma lekaptam a 2.8i hatso fekjeit, egyreszt uj gazdat talalt a szett, masreszt megvannak a cuccok a hatso tarcsafekes szisztem megvalositasahoz. meg a heten elkezdem osszemeretezni, a tobbi menet kozben derul ki. a kezifekkel meg nem vagyok kepben, megnezem a sierra megoldasat de oszinten szolva hajlok a hidraulikus kezifek fele.
az elso szett marad a levegoben, bar ugy nez ki hozzajutok az egyik kiszemelt (honda) tarcsahoz es nyereghez, de nem olcso, egyenlore nincs ra keret. meg meg filozom a citroen cuccon, csak ahhoz meg vadasznom kell nyerget. japan vagy francia?
hmmm?:)
en ma lekaptam a 2.8i hatso fekjeit, egyreszt uj gazdat talalt a szett, masreszt megvannak a cuccok a hatso tarcsafekes szisztem megvalositasahoz. meg a heten elkezdem osszemeretezni, a tobbi menet kozben derul ki. a kezifekkel meg nem vagyok kepben, megnezem a sierra megoldasat de oszinten szolva hajlok a hidraulikus kezifek fele.
az elso szett marad a levegoben, bar ugy nez ki hozzajutok az egyik kiszemelt (honda) tarcsahoz es nyereghez, de nem olcso, egyenlore nincs ra keret. meg meg filozom a citroen cuccon, csak ahhoz meg vadasznom kell nyerget. japan vagy francia?
hmmm?:)
Sziasztok!
Munkám során sokat kocsikázok, Bp.-en egy külső kerületben lakok, itt is dolgozok.
Már két szemrevaló Caprit is találtam, de igazán az utóbbi hozott lázba, mint annak idején az első, amiben életemben ültem, és amit kb. 12évesen vezethettem.
Szóval a kiszemelt áldozat egy 1981-es Capri 2000 GT (V6)
nagyjából 2003 ősz óta áll az autó, beszéltem a tulajával, az utolsó percig közlekedett vele, amíg volt rajta műszaki.
Első szemrevételezésemkor a következő hibákat tapasztaltam: 2 küszöb kissé elrohadva (nem péppé), valamint kisebb, max fél tenyérnyi felületi rohadások a kasztnin, ezen kívül a tulaj szerint a hátsó rugók elfáradtak.
Azt mondja, a mocijával semmi baj, a kipufogórendszert teljesen kicserélte, majdnem zsír új, ezt láttam is, azon kívül más hibát nem láttam, a moci hangját nem hallottam, azt mondta nagyon rendben van, csak gyertyát cserélt benne.
A tulaját meg tudnám keresni foglalkozásomból adódóan, mivel persze senki nem iratta át az autót az utolsó pár adás-vételkor.
Szóval nagyon jó árat mondott nekem az ember, korrekt is volt, mindketten 1etértettünk abban, hogy ez az autó nem érdemli meg, hogy egy utca szélén álljon.
a problémám: -nincs 3. autót fenntartani pénzem, -nem tudom, ha megvenném, kicsit felpofoznám, levizsgáztatnám, mennyiért tudnám eladni, és azt hiszem nagyjából ennyi.
Nem szeretném otthagyni, de: költségek: vételár+ átírás(kb.30eFt)+eredetiségvizsga(kb.15eFt)+új forgalmi(6eFt)+új törzskártya(4eFt)+biztosítás(kb.30-35eFt/év)
Várnám a tanácsokat, tippeket, 5leteket!
esetleg üzlettársat?
SZERINTETEK???
Üdv, Zolee
Munkám során sokat kocsikázok, Bp.-en egy külső kerületben lakok, itt is dolgozok.
Már két szemrevaló Caprit is találtam, de igazán az utóbbi hozott lázba, mint annak idején az első, amiben életemben ültem, és amit kb. 12évesen vezethettem.
Szóval a kiszemelt áldozat egy 1981-es Capri 2000 GT (V6)
nagyjából 2003 ősz óta áll az autó, beszéltem a tulajával, az utolsó percig közlekedett vele, amíg volt rajta műszaki.
Első szemrevételezésemkor a következő hibákat tapasztaltam: 2 küszöb kissé elrohadva (nem péppé), valamint kisebb, max fél tenyérnyi felületi rohadások a kasztnin, ezen kívül a tulaj szerint a hátsó rugók elfáradtak.
Azt mondja, a mocijával semmi baj, a kipufogórendszert teljesen kicserélte, majdnem zsír új, ezt láttam is, azon kívül más hibát nem láttam, a moci hangját nem hallottam, azt mondta nagyon rendben van, csak gyertyát cserélt benne.
A tulaját meg tudnám keresni foglalkozásomból adódóan, mivel persze senki nem iratta át az autót az utolsó pár adás-vételkor.
Szóval nagyon jó árat mondott nekem az ember, korrekt is volt, mindketten 1etértettünk abban, hogy ez az autó nem érdemli meg, hogy egy utca szélén álljon.
a problémám: -nincs 3. autót fenntartani pénzem, -nem tudom, ha megvenném, kicsit felpofoznám, levizsgáztatnám, mennyiért tudnám eladni, és azt hiszem nagyjából ennyi.
Nem szeretném otthagyni, de: költségek: vételár+ átírás(kb.30eFt)+eredetiségvizsga(kb.15eFt)+új forgalmi(6eFt)+új törzskártya(4eFt)+biztosítás(kb.30-35eFt/év)
Várnám a tanácsokat, tippeket, 5leteket!
esetleg üzlettársat?
SZERINTETEK???
Üdv, Zolee
81-ben nem volt 2.0V6 motor, 2.0 motorral pedig nem keszult GT.
regebbi lehet, akkor pedig tudsz ra kedvezmenyes biztositast kotni, ami kb 15E Ft/ev, ebben az esetben mar fenntarthato 2-3... 4-ik autokent.
a tobbi egyszeri koltseg.
az eladasi ara nem tippelheto meg konnyen, van ami dragan elmegy, van ami lassan. megfizetik a caprikat, csak ki kell vard azt az 1-2-3 embert, akit ez valoban, komolyan erdekel.
81-ben az alvazszamkod B azaz GAECB(X=honap) es a sorozatszam.
regebbi lehet, akkor pedig tudsz ra kedvezmenyes biztositast kotni, ami kb 15E Ft/ev, ebben az esetben mar fenntarthato 2-3... 4-ik autokent.
a tobbi egyszeri koltseg.
az eladasi ara nem tippelheto meg konnyen, van ami dragan elmegy, van ami lassan. megfizetik a caprikat, csak ki kell vard azt az 1-2-3 embert, akit ez valoban, komolyan erdekel.
81-ben az alvazszamkod B azaz GAECB(X=honap) es a sorozatszam.
SZEMÉLYAUTÓ, GYÁRTM: FORD, TÍPUS: CAPRI 2000 GT
FORG.SZ.: Gxxxxxx, GYÁRT.ÉV: 81, FORG.HELY: 93.02.03
FORG.ÉRV.: 2003.07, JELLEG: NORMÁL, ÖNTÖMEG: 980 KG, ÖSSZTÖMEG: 1410 KG
SZÁLL.SZEM: 4
SZÍN: NARANCS ( NARANCSVÖRÖS ), SZÍNVÁLTOZÁS: 95.09.05
SZÍN: ZÖLD ( SÖTÉTOLÍV )
ALVÁZSZÁM: GAECAYxxxxxx
MOTORSZÁM: ACxxxxx, HENGERŰR: 1954 CM3, HAJTÓANYAG: BENZIN
JELENLEGI TULAJDONOS:
XXX, stb., stb.
A többit nem írom, ha nem baj, így is x-eltem a konkrétumokat, mégiscsak a BM-nyílvántartóból van, nem szeretnék börtönbe kerülni.
Ha ebből megtudsz valamit, akkor légyszíves tájékoztass!
Thanx, Zolee
FORG.SZ.: Gxxxxxx, GYÁRT.ÉV: 81, FORG.HELY: 93.02.03
FORG.ÉRV.: 2003.07, JELLEG: NORMÁL, ÖNTÖMEG: 980 KG, ÖSSZTÖMEG: 1410 KG
SZÁLL.SZEM: 4
SZÍN: NARANCS ( NARANCSVÖRÖS ), SZÍNVÁLTOZÁS: 95.09.05
SZÍN: ZÖLD ( SÖTÉTOLÍV )
ALVÁZSZÁM: GAECAYxxxxxx
MOTORSZÁM: ACxxxxx, HENGERŰR: 1954 CM3, HAJTÓANYAG: BENZIN
JELENLEGI TULAJDONOS:
XXX, stb., stb.
A többit nem írom, ha nem baj, így is x-eltem a konkrétumokat, mégiscsak a BM-nyílvántartóból van, nem szeretnék börtönbe kerülni.
Ha ebből megtudsz valamit, akkor légyszíves tájékoztass!
Thanx, Zolee
Nem kötekedésként, de a Ford Capri 2000 GT szavakat beütve a Google 94.500 találatot ad...
Lehet, hogy a 81-es évjáratra gondoltál, hogy akkor nem készült?
Akkor viszont félreértettem a mondatod, vagy nem ezt akartad, írni.Vagy nem így.
Bocsi, tényleg nem kötekedek, tájékozódok egyenlőre, mert muszály, mielőtt belevágnék.Nem xarom a pénzt sajnos...
Lehet, hogy a 81-es évjáratra gondoltál, hogy akkor nem készült?
Akkor viszont félreértettem a mondatod, vagy nem ezt akartad, írni.Vagy nem így.
Bocsi, tényleg nem kötekedek, tájékozódok egyenlőre, mert muszály, mielőtt belevágnék.Nem xarom a pénzt sajnos...
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok! Végre szereztem gépet és csináltam fotókat. Ajánlom figyelmetekbe, hogy némely képen azért van az autó a szabadban, MERT A SAJÁT LÁBÁN MENT ODA !!!!!! JUHUJJ! Ma én is kaprizgattam, bár csak a garázs előttig mentem el, nem akartam messzebbre a hó miatt
Remélem Tetszik Nektek is
Remélem Tetszik Nektek is
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.