Kreatív ötletek, avagy Photoshop és miegymás...

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Kb. 2-3 éve rémisztgettek minket, hogy lessz új Capri, de sajnos csak újságokban olvastam róla. Szerintem nem is lessz belőle semmi, mert anyagi gondban van aFord, legalábbis úgy tudom. Amúgy az álltalam látott képek is hasonlítottak egy CAPRIra.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

talán van még remény, előkerült egy - két okos dolog a nagy vizen túl ( Challenger, Camaro ) hátha látnak a benne fantáziát. Szerintem az ilyen régi hangulatot idéző sportkocsikat nem lenne hülyeség vissazhozni, a mai kor autói eléggé jellegtelenek véleményem szerint, egy kaptafára készül minden, szinte ugyan az a beltér egy sport és egy nagyapa kivitel közöt, mert gondolom így éri meg. Üzletileg valószínüleg nem érné meg kifejleszteni egy Mk IV et, de ha sikerrel befutnak az új Muscle Car-ok talán elővesznek valamit, ami vonalaiban a klasszikust idézi és nem vmi csoppolt focus...
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ezzel az a gáz, hogy az európai Ford-nak nincs hátsókerekes alváza... így valószínű egy Mondeo alvázas modell lenne, első, és max 4kerékhajtással, semmitmondó kasznival, és gyenge beltérrel.

Az USA Ford ellenben nagyon jót alkotott szerintem az új Mustanggal! :ru: no és a Camaro sem lesz rossz. De ez itt az eu...:(
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

sajna igen, de egy hasonlót kihozni elég nagy melléfogás lenne. Legkevésbé a Capri jut róla eszembe, de még az sem ,h sportautó...
bocs a készítőtől
Image
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ez egy Mondeo... :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:
gizmo wrote:ez egy Mondeo... :?
igen némi alakítással ha minden igaz. Innen szereztem a képet, van több virtuálkodás is.
http://hvtm.hu/index.php3?stext=ford+capri&ID=0100
a 2007-es még egész elfogadható...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gizmo wrote:ezzel az a gáz, hogy az európai Ford-nak nincs hátsókerekes alváza... így valószínű egy Mondeo alvázas modell lenne, első, és max 4kerékhajtással, semmitmondó kasznival, és gyenge beltérrel.

Az USA Ford ellenben nagyon jót alkotott szerintem az új Mustanggal! :ru: no és a Camaro sem lesz rossz. De ez itt az eu...:(
de a ford-é a mazda, aminek van hátsó kerekes alváza... legutotlsó rémhírek legalábbis erről szoltak...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Ne szöszmötöljenek vele annyit, csináljanak egy hátsó kerekes alvázat és kész.
Vegyenek példát a jappánokról az ha kell csinál egyet nem pedig keres, hogy kinek meg minek van ilyen.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Ne szöszmötöljenek vele annyit, csináljanak egy hátsó kerekes alvázat és kész.
Vegyenek példát a jappánokról az ha kell csinál egyet nem pedig keres, hogy kinek meg minek van ilyen.
És az ára akor annyi lenne, hogy nem tudnád megfizetni. A Capri is anno ugy készült, hogy ami volt azt összelapátolták. igy lett olcso sportkocsi. Egy mai autogyár nem fog olyan padlolemezt csinálni (mivel már nem alvázasak a kocsik), ami csak egy modellbe jó, föleg egy olyanba ami nem bir sok vásárlóval. Főleg hogy ehez uj váltó és hajtásláncfejlesztés is kellene. A japok sem hülyék, csak náluk még van hátsókerekes autó, nálunk szinte csak merci meg BMW. Ott is több készül egy fejlesztésből. És az nem baj ha sporolnak, csak jó legyen a végeredmény. Gondolom azt sem bánod hogy a most készlett autod is anno igy jött létre, mindenféle más modellekből :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Nem bánom jó kis kocsit hoztak össze, és végre kész van az enyém is.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

minden okoskodás nélkül:
elsőhajtás + hátsóhajtás = 4x4 (ilyen van)
4x4 - elsőhajtás = hátsóhajtás
szóval, szerintem ez csak akarat kérdése
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

tomtom wrote:minden okoskodás nélkül:
elsőhajtás + hátsóhajtás = 4x4 (ilyen van)
4x4 - elsőhajtás = hátsóhajtás
szóval, szerintem ez csak akarat kérdése

Nem jól látod. A mostani 4x4 ben csak picit hajt hátul a verda, nem niden teljesítmény megy oda. Ha elhagyod az első hajtást, és minden hátulra kerül, törik minden. Ha meg már fejleszteni kell az pénz. Föleg hogy a mostani autok föleg elsőkerekesek, néhe felraknak rá 4x4-et. A hátulját el lehet hagyni, de az elejét nem. Meg képzeld el az összes váltó meg moci az elsökerék hajtáshoz van megcsinálva, azokból ujat csinálni rohadt nagy pénz. Sokkal egyszerübb egy meglévő mazda padlólemezre, váltóra felpakolni valami mocit, meg ráhegeszteni a kasznit. Anno is igy csinálták a caprit, csak ott volt a fordnál házon belül padlólemez. És csak olyat akarnak, ami minimum befektetéssel megoldható, ha több a meló vele akkor inkább nem lesz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

A legegyszerübb megoldás amire Bogyó is utalt rx8 alap ford v6+v8 és kész az uj Capri. :D
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Na, még egy kép csak mert unatkozok. Nekem tetszik. Szerintetek?

Image
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

És erre a bigyóra mit léptek - ráadásul magyar (Bkenesén lőttem) !
Image
Image
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Post Reply